Nissan JUKE-R 2.0

Τι άλλο να ζητήσεις από ένα super compact crossover !

Nissan SWAY : εικόνες από το μέλλον !

Η Nissan παρουσιάζει μια άκρως ενδιαφέρουσα φουτουριστική πρόταση μικρού hatchback...

Νέο Nissan NP300 NAVARA

Έρχεται για να κυριαρχήσει στην αγορά των pick-up !

Νέο Nissan Maxima

Αυτοκίνητο... πρόκληση !

Nissan Gripz Concept

Ένα εκπληκτικό πρωτότυπο από τη Nissan, στο 66ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης!

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Τι σχέση έχει ο Χρυσός Ολυμπιονίκης στους κρίκους Λευτέρης Πετρούνιας με το Nissan JUKE ;


Ο Έλληνας παγκόσμιος πρωταθλητής με μία συναρπαστική εμφάνιση που άγγιξε το τέλειο και βαθμολογήθηκε με 16.000 από τους κριτές, πήρε την πρώτη θέση στους κρίκους !

Το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους του στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο κατέκτησε ο Λευτέρης Πετρούνιας, γεμίζοντας με υπερηφάνεια τις καρδιές όλων των Ελλήνων. 

Ο Χρυσός Ολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής, στον τελικό (το πρόγραμμά του είχε βαθμό δυσκολίας 6.800 και 9.200 αντίστοιχα στην εκτέλεση) συγκέντρωσε 16.000 βαθμούς και βρέθηκε στην κορυφή του βάθρου των νικητών.

Η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει την τιμή να υποστηρίζει τον Χρυσό Ολυμπιονίκη και Παγκόσμιο Πρωταθλητή Λευτέρη Πετρούνια, παραχωρώντας σε αυτόν ένα άκρως “personalized” JUKE, για τις καθημερινές του μετακινήσεις.

Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

Τι σχέση έχει ένας ανθρωπολόγος με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης ProPILOT της Nissan ;

Η σχεδίαση του αυτόνομου οχήματος του μέλλοντος, πολλές φορές απαιτεί την συνύπαρξη των καλύτερων διαθέσιμων ταλέντων όπως μηχανικών αυτοκινήτων και λογισμικού, ειδικών επιστημόνων στην τεχνολογία αισθητήρων και τεχνητής νοημοσύνης, επιστημόνων πληροφορικής,  ειδικών στην παραγωγή, αλλά και πολλών άλλων.

Όμως υπάρχει και ένα ακόμη επιστημονικό πεδίο, που δύσκολα θα περίμενε κανείς να βρει στο πλάνο σχεδιασμού ενός τέτοιου εγχειρήματος. Πρόκειται για την επιστήμη του ανθρωπολόγου που για τη Nissan παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του αυτόνομου οχήματος της επόμενης γενιάς, αναλύοντας  τις ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις κατά την οδήγηση και εξασφαλίζοντας ότι ο οδηγός του αύριο είναι ένας "καλός πολίτης" στο δρόμο.

Σύμφωνα με την Melissa Cefkin, επικεφαλή ανθρωπολόγο στο Nissan Research Center στη Silicon Valley, "Η τεχνολογία των αυτοκινήτων εξελίσσεται συνεχώς  και αλλάζει”. "Και τώρα ... με την προσθήκη της αυτόνομης οδήγησης … θα επέλθουν περαιτέρω αλλαγές στην κοινωνία, σε όλο το εύρος της καθημερινής ζωής και συμπεριφοράς μας στο δρόμο."


Στην περίπτωση των αυτόνομων οχημάτων, η Cefkin υποστηρίζει ότι ο ορισμός στο πως οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με ένα ” κυρίαρχο πολιτιστικό αγαθό” όπως το αυτοκίνητο, θα αποκτήσει μια νέα φρέσκια διάσταση, καθώς οι νέες τεχνολογίες αναμένεται να επηρεάσουν σε καθοριστικό βαθμό τις σχηματίζουσες συμπεριφορές και αποφάσεις τους.

"(Με τα αυτόνομα οχήματα), ακόμα και αν υπάρχει κάποιος στο κάθισμα του οδηγού, το πρόσωπο αυτό μπορεί να μην επεμβαίνει σωματικά στην οδήγηση του αυτοκινήτου. Και στο μέλλον, καθώς  προχωράμε στην πλήρως αυτόνομη οδήγηση, μπορεί ακόμη και να μην κάθεται κανείς στην θέση του οδηγού.” 

H Cefkin και τα υπόλοιπα μέλη της επιστημονικής της ομάδας, εστιάζουν στο τρίτο ορόσημο του αυτόνομου προγράμματος οδήγησης της Nissan:  στην ανάπτυξη της ικανότητας του οχήματος να περιηγείται στον αστικό ιστό, συμπεριλαμβανομένων των διασταυρώσεων, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

Το σύστημα αυτό αναμένεται να λειτουργήσει  το 2020, μετά από το λανσάρισμα κατά τον περασμένο Ιούλιο, της πρώτης τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης της Nissan, γνωστής και ως ProPILOT.

Διαβάστε περισσότερα...

Η Nissan αποκαλύπτει το πρώτο όχημα στον κόσμο με τεχνολογία ενεργειακών κυψελών SOFC.

Με αυτονομία 600 και πλέον χιλιομέτρων, το μοντέλο της Nissan εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. 

Λίγο πριν από την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Rio, η Nissan αποκάλυψε  στην Βραζιλία το πρώτο στον κόσμο πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο όχημα τεχνολογίας ενεργειακών κυψελών με βιοαιθανόλη. 

Το πρωτότυπο αυτό μοντέλο, έχει το πλεονέκτημα τροφοδοσίας με διαφορετικούς τύπους καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων της αιθανόλης και του φυσικού αερίου, τα οποία και χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής απόδοσης που αποτελεί και την ενέργεια κίνησής του.

Σύμφωνα με σχετικές δηλώσεις του προέδρου και διευθύνοντος σύμβουλου της Nissan Carlos Ghosn, η συγκεκριμένη τεχνολογία προσφέρει φιλικές προς το περιβάλλον μεταφορές και δημιουργεί ευκαιρίες για την παραγωγή περιφερειακών ενεργειακών υποδομών.  Στο μέλλον, η τεχνολογία αυτή θα γίνει ακόμη πιο φιλική προς το χρήστη. Το μίγμα αιθανόλης-νερού είναι ευκολότερο και ασφαλέστερο ως προς τον χειρισμό του, σε σχέση με τα περισσότερα άλλα καύσιμα. Επιπλέον, ο Carlos Ghosn επισήμανε ότι χωρίς να απαιτείται η κατασκευή νέων υποδομών, δημιουργείται μια μεγάλη δυναμική για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα του e-NV200, εφοδιασμένο με μπαταρία χωρητικότητας 24 kWh. Το ντεπόζιτο αιθανόλης που διαθέτει είναι χωρητικότητας 30 λίτρων, η παραγόμενη ισχύς  των ενεργειακών κυψελών φτάνει τα 5 kW, ενώ η αυτονομία του ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο μοντέλο ενεργειακών κυψελών καυσίμου,  αποτελεί μέρος της συνεχούς δέσμευσης της Nissan για την ανάπτυξη οχημάτων μηδενικών εκπομπών αλλά και νέων τεχνολογιών στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και η συνδεσιμότητα. 

Σε αυτή την τελευταία εξέλιξη στον τομέα των οχημάτων μηδενικών εκπομπών, το e-Bio Fuel-Cell πρωτότυπο όχημα της Nissan κινείται 100 τοις εκατό με αιθανόλη που φροντίζει για την φόρτιση της μπαταρίας των 24 kWh. Η Nissan θα διεξάγει περαιτέρω δοκιμές της συγκεκριμένης τεχνολογίας στους δρόμους της Βραζιλίας, χρησιμοποιώντας το προαναφερόμενο πρωτότυπο.






Διαβάστε περισσότερα...

Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

O Λευτέρης Πετρούνιας, “καθ’ οδόν” για το Χρυσό Μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο με Nissan JUKE!

Στο “δρόμο” για το το Χρυσό Μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει την τιμή να υποστηρίζει τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Λευτέρη Πετρούνια, παραχωρώντας σε αυτόν ένα άκρως “personalized” JUKE, για τις καθημερινές του μετακινήσεις.

Εκτελώντας άψογα το πρόγραμμά του και συγκεντρώνοντας 15.833 βαθμούς, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής των κρίκων Λευτέρης Πετρούνιας, απέδειξε για μια ακόμα φορά την κλάση του, καθώς προκρίθηκε με άνεση στον τελικό του αγωνίσματος που θα πραγματοποιηθεί στις 15 Αυγούστου.

Διαβάστε περισσότερα...

Ντεμπούτο για το πρωτοποριακό πρωτότυπο Nissan BladeGlider στο Rio De Janeiro

Η Nissan πρωτοπαρουσίασε το BladeGlider ως ένα πρωτότυπο στατικής σχεδιαστικής μελέτης το 2013, στο Tokyo Motor Show. Από τότε κύλισε αρκετό νερό στο αυλάκι και το ριζοσπαστικής σχεδίασης BladeGlider, εξελίχθηκε σε ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο με προηγμένες τεχνολογίες που ξεπερνούν κάθε προσδοκία ! 

 Το BladeGlider αρχικά βασίστηκε στο όραμα της Nissan για ένα ευέλικτο, αποτελεσματικό, αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα που θα προσφέρει μια νέα διασκεδαστική διάσταση στην οδήγηση, χάρη στη σχεδόν αθόρυβη λειτουργία των ηλεκτρικών κινητήρων που διαθέτει, αλλά και του αεροδυναμικού σχήματος υψηλής απόδοσης, που μοιάζει με πτερύγιο αεροσκάφους. Τώρα, μετά από δύο χρόνια δουλειάς στον σχεδιασμό, τη μηχανική και την ανάπτυξή του, το Nissan BladeGlider έχει εξελιχθεί περαιτέρω, όντας ένα συναρπαστικό, προηγμένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Συν τοις άλλοις το BladeGlider αποτελεί την επιτομή της Nissan στην ευφυή κινητικότητα, υιοθετώντας πλήρως την φιλοσοφία της για τη δημιουργία συναρπαστικών αυτοκινήτων που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο που οδηγούνται, κινούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία. 


 Τα προς επίδειξη πρωτότυπα στο Rio De Janeiro, διαθέτουν μια προηγμένη διαμόρφωση πλαισίου με στενό εμπρός μετατρόχιο και αντίστοιχα φαρδύτερο πίσω, για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση και σταθερότητα στον χειρισμό. Με δύο πρωτότυπες πόρτες, αλλά και με ανοιχτή οροφή που συνοδεύεται από υψηλό βαθμό ακαμψίας του αμαξώματος, το BladeGlider συνδυάζει την απόλαυση ενός ανοικτού αγωνιστικού αυτοκινήτου με την ασφάλεια ενός coupé. 

 Η θέση του οδηγού είναι σε διάταξη βέλους, με αυτόν να κάθεται ελαφρώς μπροστά από τους υπόλοιπους δύο επιβάτες, οι οποίοι απολαμβάνουν πλούσιο χώρο στο ύψος των γονάτων. Η θέαση για όλους τους επιβαίνοντες είναι πανοραμική, χάρη στην ενιαίο παρμπρίζ που παραπέμπει σε πιλοτήριο αεροσκάφους. Τα συστήματα ελέγχου του BladeGlider ενσωματώνονται στο τιμόνι του, ενώ μια προηγμένη οθόνη απεικονίζει την ταχύτητα, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, την λειτουργία αναγέννησης, όπως και την χαρτογράφηση της ροπής. Η κεντρική οθόνη πλαισιώνεται από δύο ακόμα οθόνες, που λειτουργούν ως καθρέπτες, βελτιώνοντας στο μέγιστο την αεροδυναμική απόδοση του BladeGlider. Συγκεκριμένα στις οθόνες αυτές εμφανίζονται εικόνες των δύο καμερών που βρίσκονται επιμελώς τοποθετημένες πίσω από τους εμπρόσθιους τροχούς και δείχνουν τι υπάρχει στο πλάι και στο πίσω μέρος του οχήματος. Όταν επιλεγεί η όπισθεν, οι οθόνες απεικονίζουν τις εικόνες από τις δύο κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του οχήματος για να διευκολύνουν την πορεία του οδηγού. Το όχημα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις, χάρη στην μπαταρία και τον προηγμένο κινητήρα που αναπτύχθηκε από την Williams Advanced Engineering, τον τεχνικό συνεργάτη της Νissan, ειδικά για το BladeGlider. Η μέγιστη ταχύτητα των μοντέλων επίδειξης ξεπερνά τα 190 χλμ/ώρα*, με τα 0-100χλμ/ώρα να έρχονται σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα*.

 Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς από δύο ηλεκτροκινητήρες των 130kW, έναν για κάθε τροχό. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης διαθέτει κατανεμητή ροπής, ελέγχοντας το μέγεθος της ροπής που παραδίδεται στους κινητήριους τροχούς . Αυτό συνεπάγεται εξαιρετικό χειρισμό, καθώς εάν το αυτοκίνητο αρχίζει να υποστρέφει, στέλνει αυτόματα περισσότερη ροπή στον εξωτερικό τροχό για την αντιμετώπιση της υποστροφής. 


Σχεδιασμένο για να προσδώσει στον οδηγό του περισσότερη απόλαυση και όχι μονοτονία, το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει τρεις ρυθμίσεις : off, agile και drift mode. H ισχύς παρέχεται από μια συστοιχία πέντε συσσωρευτών 220kW λιθίου-ιόντων υψηλής απόδοσης, ενώ για την ψύξη τόσο των μπαταριών όσο και των κινητήρων, έχουν αναπτυχθεί αντίστοιχα ειδικά συστήματα. Το εσωτερικό του BladeGlider αντανακλά τον σπορτίφ χαρακτήρα του, με ζώνες ασφαλείας 4 σημείων για κάθε επιβάτη. Τα καθίσματα προσφέρουν κορυφαία πλευρική στήριξη και είναι κατασκευασμένα από ένα εξαιρετικής αφής υλικό που αποτελείται από ύφασμα με επικάλυψη εποξικής ρητίνης. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό καθώς προσφέρει τέλεια συγκράτηση των επιβαινόντων στις θέσεις τους.

 Με δύο ξεχωριστά χρώματα, το Cyber Green και το Stealth Orange, τα δύο πρωτότυπα BladeGlider θα παρουσιαστούν στο Ρίο ντε Τζανέιρο εντός του Αυγούστου, με το ένα εξ αυτών να βρίσκεται στο Ολυμπιακό Πάρκο για στατική επίδειξη, ενώ το δεύτερο θα προσφέρει μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία στους ανθρώπους των μέσων ενημέρωσης, αλλά και στους VIPs της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων. 

Η 



BladeGlider
Μέγιστη ταχύτητα
>190km/h
Επιτάχυνση 0-100km/h
< 5 δευτερόλεπτα
Ισχύς
200kW (268hp)
Ροπή
707Nm
Βάρος
1300kg
Μήκος
4300mm
Πλάτος
1850mm
Ύψος
1300mm
Μεταξόνιο
2800mm




Διαβάστε περισσότερα...

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Ένας μηχανικός της Nissan χώρεσε 200 αυτοκίνητα σε έναν… χαρτοφύλακα !


Ο Martin Banks, δεν είναι ένας απλός μηχανικός της Nissan. Υλοποιώντας ένα καινοτόμο “φορητό τεχνικό κέντρο” που έφτιαξε στον ελεύθερο χρόνο του μέσα στο σπίτι του, o Martin το τοποθετεί σε έναν χαρτοφύλακα και το μεταφέρει μαζί του πανεύκολα, προκειμένου να “μοιράζεται” προηγμένες τεχνολογίες με τους συναδέλφους του στο εξωτερικό.

Σε ένα ανεκπαίδευτο “μάτι” το βαλιτσάκι του Martin φαίνεται κάπως “πρωτόγονο”, χάρη στους απλούς διακόπτες και τα LED που ενσωματώνει. Όμως αυτό το “κουτί”, που είναι αρκετά μικρό για να μπορεί να μεταφερθεί ως χειραποσκευή στην καμπίνα ενός αεροπλάνου, μπορεί να αναπαραγάγει το σύνολο της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής μέχρι και 200 διαφορετικών μοντέλων  της Nissan, συμπεριλαμβανομένων και των εκδόσεών τους !

Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Martin με αυτόν τον “ χαρτοφύλακα” είναι κατά την σάρωση των αποσκευών στα σημεία ελέγχου των αεροδρομίων!

Όπως εξηγεί ο Μάρτιν, "Έχω ταξιδέψει σε πολλές συναντήσεις με συναδέλφους από όλο τον κόσμο, όπου μοιραζόμαστε ιδέες και λύσεις”. "Το ζητούμενο ήταν πάντα η επίδειξη των συστημάτων που έχουμε αναπτύξει στο γραφείο, όποτε αποφάσισα να δημιουργήσω τη δική μου λύση”.

Ο Martin πραγματοποίησε το μεγαλύτερο μέρος του σχεδιασμού και της ανάπτυξης του “χαρτοφύλακά” του στο σπίτι, στον ελεύθερο χρόνο του, δημιουργώντας ακόμη και τα δικά του τυπωμένα κυκλώματα, ούτως ώστε να λειτουργούν όπως ακριβώς θέλει.

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει :  “Φαίνεται πολύ πρωτόγονο, αλλά τα LED μου δείχνουν  εάν τα κυκλώματα λειτουργούν κανονικά. Αυτός ο απλός μηχανισμός μπορεί να εξετάσει στο αυτοκίνητο μερικά από τα πιο προηγμένα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά της Nissan, όπως τα συστήματα  υποστήριξης του οδηγού και του Safety Shield."

O συγκεκριμένος χαρτοφύλακας αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά συστήματα και το λογισμικό στα crossovers της επόμενης γενιάς –όπως τα Qashqai, Juke και X-Trail - θα λειτουργούν σε πλήρη αρμονία με το υπόλοιπο αυτοκίνητο, παρέχοντας τη λειτουργικότητα που απαιτεί ο σημερινός οδηγός.


Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Από τη NASA και την εξερεύνηση του διαστήματος, στη διαμόρφωση του μέλλοντος της αυτόνομης οδήγησης.

Για τον Maarten Sierhuis, τον επιστήμονα των υπολογιστών, το διάστημα δεν είναι ο τελευταίος του “σταθμός”.

Ο πρώην ερευνητής της NASA που σχεδίασε τις αλληλεπιδράσεις των ρομπότ με τους ανθρώπους και ανέπτυξε τα ευφυή συστήματα για την εξερεύνηση του διαστήματος,  επικεντρώνει τώρα τις προσπάθειές του, σε κάτι πιο “γήινο”: την τεχνητή νοημοσύνη που θα δώσει ώθηση στο μέλλον των αυτόνομων οχημάτων της Nissan.

Με το ίδιο  πάθος που κατάφερε να απογειώσει το διαστημικό πρόγραμμα των ΗΠΑ στην ρομποτική και τεχνητή νοημοσύνη, ο Maarten Sierhuis διευθύνει τώρα το Ερευνητικό Κέντρο της Nissan (NRC) στη Silicon Valey της Καλιφόρνιας. 

“Φέρνοντας αυτή τη νέα τεχνολογία στην κοινωνία, θα αλλάξουν πολλά πράγματα”, λέει ο Sierhuis,  ένας  Ολλανδός που ζεις στις ΗΠΑ από το 1989. “Μπορεί να με πείτε και τρελό,  αλλά για μένα  μέρος των επιδιώξεών μου είναι να σκέφτομαι τέτοιου είδους προβλήματα και τον τρόπο που θα γίνουν όλα σωστά”. 

H ανθρωποκεντρική προσέγγιση του Sierhuis , ταυτίζεται με την στρατηγική της Nissan για τα αυτόνομα οχήματα. Η συγκεκριμένη στρατηγική επικεντρώνεται στην παροχή νέων επιλογών στους οδηγούς , στο πλαίσιο της ανάπτυξης της πλήρους “αυτόνομης” οδήγησης,  όπου η Nissan θεωρεί ότι θα είναι πραγματικότητα σε μια δεκαετία.

Τα παραπάνω σημαίνουν  την παραγωγή στα επόμενα χρόνια αυτοκινήτων και φορτηγών, που θα επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει αν θα μεταφέρει τον έλεγχο στα  αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης σε διάφορα σημεία κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, ή θα παραμείνουν στον έλεγχό του καθ 'όλη τη διαδρομή.

Ακόμα και όταν ο οδηγός έχει τον έλεγχο του οχήματος, τα αυτόνομα συστήματα θα πρέπει να παρακολουθούν συνεχώς τις  συνθήκες και σε περίπτωση άμεσου κινδύνου, να συνεπικουρούν τον  οδηγό στην αποφυγή ενός ατυχήματος.

Ο Sierhuis, ο οποίος είναι κάτοχος διδακτορικού στην  τεχνητή νοημοσύνη από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ, λέει ότι η ομάδα του θα εφαρμόσει ανθρωπολογική μάθηση στον σχεδιασμό των αυτόνομών συστημάτων. Πρόκειται για μια στρατηγική που έχει χρησιμοποιηθεί από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, για πρώτη φορά στη  NYNEX  (τώρα Verizon) και αργότερα στη NASA.

Η πρώτη από τις αυτόνομες τεχνολογίες κίνησης λανσαρίστηκε πριν από λίγες ημέρες. Η τεχνολογία αυτή, γνωστή ως “ProPILOT," επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινούνται  αυτόνομα και με ασφάλεια, ακόμα και σε συνθήκες βεβαρημένης κυκλοφορίας στις εθνικές οδούς.

Το 2018, η Nissan αναμένεται να λανσάρει ένα σύστημα ελέγχου πολλαπλών λωρίδων κυκλοφορίας (multiple-lane control), όπου θα μπορεί να διαχειριστεί τους όποιους κινδύνους και να αλλάζει λωρίδα στο όχημα, κατά τη διάρκεια της οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο. Το 2020, σχεδιάζεται η προσθήκη της  δυνατότητας αυτόνομης οδήγησης  για το όχημα σε συνθήκες αστικού ιστού και σε διασταυρώσεις, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Sierhuis, “Θέλω να έχω τη δυνατότητα να οδηγώ το όχημά μου αλλά και να επιλέγω αν αυτό θα το κάνει το σύστημα… Και εγώ θα αποφασίσω ποια επιλογή θα κάνω την όποια στιγμή."

Ο Sierhuis, του οποίου η ομάδα στη Silicon Valley είναι μία από τις πολλές ομάδες της Nissan ανά την Υφήλιο που εργάζονται πάνω στο πρόγραμμα της αυτόνομης οδήγησης οχημάτων, φέρνει ως παράδειγμα την καθημερινή μετακίνησή του από το σπίτι του στο Σαν Φρανσίσκο έως το ερευνητικό κέντρο στο Sunnyvale, προκειμένου να  δείξει τα πλεονεκτήματα και την ευελιξία που η αυτόνομη οδήγηση προσφέρει.

Όπως λέει, "το μόνο πράγμα που πραγματικά μου αρέσει στην καθημερινή μετακίνησή μου είναι ότι αυτή είναι η στιγμή που έχω αποκλειστικά για τον εαυτό μου. Και αν το αυτοκίνητο μπορεί να αναλάβει την οδήγηση σε ένα μέρος της διαδρομής, αυτό θα είναι για μένα το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί."

Με την εφαρμογή της αυτόνομης οδήγησης, οι οδηγοί θα έχουν για πρώτη φόρα χρόνο για παραγωγικές ή άλλες δραστηριότητες. Μάλιστα, η  Nissan σχεδιάζει να αναπτύξει μια σειρά από συναφείς υπηρεσίες κατά τα επόμενα χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους διασύνδεσης με smartphone, πρόσβαση σε πληροφορίες για την κυκλοφορία μέσω on-board συστημάτων επικοινωνιών, καθώς και εξ αποστάσεως αλληλεπίδραση με το όχημα μέσω ενός mobile app.



Διαβάστε περισσότερα...