Nissan JUKE-R 2.0

Τι άλλο να ζητήσεις από ένα super compact crossover !

Nissan SWAY : εικόνες από το μέλλον !

Η Nissan παρουσιάζει μια άκρως ενδιαφέρουσα φουτουριστική πρόταση μικρού hatchback...

Νέο Nissan NP300 NAVARA

Έρχεται για να κυριαρχήσει στην αγορά των pick-up !

Νέο Nissan Maxima

Αυτοκίνητο... πρόκληση !

Nissan Gripz Concept

Ένα εκπληκτικό πρωτότυπο από τη Nissan, στο 66ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης!

Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

O Λευτέρης Πετρούνιας, “καθ’ οδόν” για το Χρυσό Μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο με Nissan JUKE!

Στο “δρόμο” για το το Χρυσό Μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει την τιμή να υποστηρίζει τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Λευτέρη Πετρούνια, παραχωρώντας σε αυτόν ένα άκρως “personalized” JUKE, για τις καθημερινές του μετακινήσεις.

Εκτελώντας άψογα το πρόγραμμά του και συγκεντρώνοντας 15.833 βαθμούς, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής των κρίκων Λευτέρης Πετρούνιας, απέδειξε για μια ακόμα φορά την κλάση του, καθώς προκρίθηκε με άνεση στον τελικό του αγωνίσματος που θα πραγματοποιηθεί στις 15 Αυγούστου.

Διαβάστε περισσότερα...

Ντεμπούτο για το πρωτοποριακό πρωτότυπο Nissan BladeGlider στο Rio De Janeiro

Η Nissan πρωτοπαρουσίασε το BladeGlider ως ένα πρωτότυπο στατικής σχεδιαστικής μελέτης το 2013, στο Tokyo Motor Show. Από τότε κύλισε αρκετό νερό στο αυλάκι και το ριζοσπαστικής σχεδίασης BladeGlider, εξελίχθηκε σε ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο με προηγμένες τεχνολογίες που ξεπερνούν κάθε προσδοκία ! 

 Το BladeGlider αρχικά βασίστηκε στο όραμα της Nissan για ένα ευέλικτο, αποτελεσματικό, αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα που θα προσφέρει μια νέα διασκεδαστική διάσταση στην οδήγηση, χάρη στη σχεδόν αθόρυβη λειτουργία των ηλεκτρικών κινητήρων που διαθέτει, αλλά και του αεροδυναμικού σχήματος υψηλής απόδοσης, που μοιάζει με πτερύγιο αεροσκάφους. Τώρα, μετά από δύο χρόνια δουλειάς στον σχεδιασμό, τη μηχανική και την ανάπτυξή του, το Nissan BladeGlider έχει εξελιχθεί περαιτέρω, όντας ένα συναρπαστικό, προηγμένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Συν τοις άλλοις το BladeGlider αποτελεί την επιτομή της Nissan στην ευφυή κινητικότητα, υιοθετώντας πλήρως την φιλοσοφία της για τη δημιουργία συναρπαστικών αυτοκινήτων που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο που οδηγούνται, κινούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία. 


 Τα προς επίδειξη πρωτότυπα στο Rio De Janeiro, διαθέτουν μια προηγμένη διαμόρφωση πλαισίου με στενό εμπρός μετατρόχιο και αντίστοιχα φαρδύτερο πίσω, για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση και σταθερότητα στον χειρισμό. Με δύο πρωτότυπες πόρτες, αλλά και με ανοιχτή οροφή που συνοδεύεται από υψηλό βαθμό ακαμψίας του αμαξώματος, το BladeGlider συνδυάζει την απόλαυση ενός ανοικτού αγωνιστικού αυτοκινήτου με την ασφάλεια ενός coupé. 

 Η θέση του οδηγού είναι σε διάταξη βέλους, με αυτόν να κάθεται ελαφρώς μπροστά από τους υπόλοιπους δύο επιβάτες, οι οποίοι απολαμβάνουν πλούσιο χώρο στο ύψος των γονάτων. Η θέαση για όλους τους επιβαίνοντες είναι πανοραμική, χάρη στην ενιαίο παρμπρίζ που παραπέμπει σε πιλοτήριο αεροσκάφους. Τα συστήματα ελέγχου του BladeGlider ενσωματώνονται στο τιμόνι του, ενώ μια προηγμένη οθόνη απεικονίζει την ταχύτητα, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, την λειτουργία αναγέννησης, όπως και την χαρτογράφηση της ροπής. Η κεντρική οθόνη πλαισιώνεται από δύο ακόμα οθόνες, που λειτουργούν ως καθρέπτες, βελτιώνοντας στο μέγιστο την αεροδυναμική απόδοση του BladeGlider. Συγκεκριμένα στις οθόνες αυτές εμφανίζονται εικόνες των δύο καμερών που βρίσκονται επιμελώς τοποθετημένες πίσω από τους εμπρόσθιους τροχούς και δείχνουν τι υπάρχει στο πλάι και στο πίσω μέρος του οχήματος. Όταν επιλεγεί η όπισθεν, οι οθόνες απεικονίζουν τις εικόνες από τις δύο κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του οχήματος για να διευκολύνουν την πορεία του οδηγού. Το όχημα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις, χάρη στην μπαταρία και τον προηγμένο κινητήρα που αναπτύχθηκε από την Williams Advanced Engineering, τον τεχνικό συνεργάτη της Νissan, ειδικά για το BladeGlider. Η μέγιστη ταχύτητα των μοντέλων επίδειξης ξεπερνά τα 190 χλμ/ώρα*, με τα 0-100χλμ/ώρα να έρχονται σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα*.

 Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς από δύο ηλεκτροκινητήρες των 130kW, έναν για κάθε τροχό. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης διαθέτει κατανεμητή ροπής, ελέγχοντας το μέγεθος της ροπής που παραδίδεται στους κινητήριους τροχούς . Αυτό συνεπάγεται εξαιρετικό χειρισμό, καθώς εάν το αυτοκίνητο αρχίζει να υποστρέφει, στέλνει αυτόματα περισσότερη ροπή στον εξωτερικό τροχό για την αντιμετώπιση της υποστροφής. 


Σχεδιασμένο για να προσδώσει στον οδηγό του περισσότερη απόλαυση και όχι μονοτονία, το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει τρεις ρυθμίσεις : off, agile και drift mode. H ισχύς παρέχεται από μια συστοιχία πέντε συσσωρευτών 220kW λιθίου-ιόντων υψηλής απόδοσης, ενώ για την ψύξη τόσο των μπαταριών όσο και των κινητήρων, έχουν αναπτυχθεί αντίστοιχα ειδικά συστήματα. Το εσωτερικό του BladeGlider αντανακλά τον σπορτίφ χαρακτήρα του, με ζώνες ασφαλείας 4 σημείων για κάθε επιβάτη. Τα καθίσματα προσφέρουν κορυφαία πλευρική στήριξη και είναι κατασκευασμένα από ένα εξαιρετικής αφής υλικό που αποτελείται από ύφασμα με επικάλυψη εποξικής ρητίνης. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό καθώς προσφέρει τέλεια συγκράτηση των επιβαινόντων στις θέσεις τους.

 Με δύο ξεχωριστά χρώματα, το Cyber Green και το Stealth Orange, τα δύο πρωτότυπα BladeGlider θα παρουσιαστούν στο Ρίο ντε Τζανέιρο εντός του Αυγούστου, με το ένα εξ αυτών να βρίσκεται στο Ολυμπιακό Πάρκο για στατική επίδειξη, ενώ το δεύτερο θα προσφέρει μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία στους ανθρώπους των μέσων ενημέρωσης, αλλά και στους VIPs της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων. 

Η 



BladeGlider
Μέγιστη ταχύτητα
>190km/h
Επιτάχυνση 0-100km/h
< 5 δευτερόλεπτα
Ισχύς
200kW (268hp)
Ροπή
707Nm
Βάρος
1300kg
Μήκος
4300mm
Πλάτος
1850mm
Ύψος
1300mm
Μεταξόνιο
2800mm




Διαβάστε περισσότερα...

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Ένας μηχανικός της Nissan χώρεσε 200 αυτοκίνητα σε έναν… χαρτοφύλακα !


Ο Martin Banks, δεν είναι ένας απλός μηχανικός της Nissan. Υλοποιώντας ένα καινοτόμο “φορητό τεχνικό κέντρο” που έφτιαξε στον ελεύθερο χρόνο του μέσα στο σπίτι του, o Martin το τοποθετεί σε έναν χαρτοφύλακα και το μεταφέρει μαζί του πανεύκολα, προκειμένου να “μοιράζεται” προηγμένες τεχνολογίες με τους συναδέλφους του στο εξωτερικό.

Σε ένα ανεκπαίδευτο “μάτι” το βαλιτσάκι του Martin φαίνεται κάπως “πρωτόγονο”, χάρη στους απλούς διακόπτες και τα LED που ενσωματώνει. Όμως αυτό το “κουτί”, που είναι αρκετά μικρό για να μπορεί να μεταφερθεί ως χειραποσκευή στην καμπίνα ενός αεροπλάνου, μπορεί να αναπαραγάγει το σύνολο της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής μέχρι και 200 διαφορετικών μοντέλων  της Nissan, συμπεριλαμβανομένων και των εκδόσεών τους !

Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Martin με αυτόν τον “ χαρτοφύλακα” είναι κατά την σάρωση των αποσκευών στα σημεία ελέγχου των αεροδρομίων!

Όπως εξηγεί ο Μάρτιν, "Έχω ταξιδέψει σε πολλές συναντήσεις με συναδέλφους από όλο τον κόσμο, όπου μοιραζόμαστε ιδέες και λύσεις”. "Το ζητούμενο ήταν πάντα η επίδειξη των συστημάτων που έχουμε αναπτύξει στο γραφείο, όποτε αποφάσισα να δημιουργήσω τη δική μου λύση”.

Ο Martin πραγματοποίησε το μεγαλύτερο μέρος του σχεδιασμού και της ανάπτυξης του “χαρτοφύλακά” του στο σπίτι, στον ελεύθερο χρόνο του, δημιουργώντας ακόμη και τα δικά του τυπωμένα κυκλώματα, ούτως ώστε να λειτουργούν όπως ακριβώς θέλει.

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει :  “Φαίνεται πολύ πρωτόγονο, αλλά τα LED μου δείχνουν  εάν τα κυκλώματα λειτουργούν κανονικά. Αυτός ο απλός μηχανισμός μπορεί να εξετάσει στο αυτοκίνητο μερικά από τα πιο προηγμένα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά της Nissan, όπως τα συστήματα  υποστήριξης του οδηγού και του Safety Shield."

O συγκεκριμένος χαρτοφύλακας αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά συστήματα και το λογισμικό στα crossovers της επόμενης γενιάς –όπως τα Qashqai, Juke και X-Trail - θα λειτουργούν σε πλήρη αρμονία με το υπόλοιπο αυτοκίνητο, παρέχοντας τη λειτουργικότητα που απαιτεί ο σημερινός οδηγός.


Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Από τη NASA και την εξερεύνηση του διαστήματος, στη διαμόρφωση του μέλλοντος της αυτόνομης οδήγησης.

Για τον Maarten Sierhuis, τον επιστήμονα των υπολογιστών, το διάστημα δεν είναι ο τελευταίος του “σταθμός”.

Ο πρώην ερευνητής της NASA που σχεδίασε τις αλληλεπιδράσεις των ρομπότ με τους ανθρώπους και ανέπτυξε τα ευφυή συστήματα για την εξερεύνηση του διαστήματος,  επικεντρώνει τώρα τις προσπάθειές του, σε κάτι πιο “γήινο”: την τεχνητή νοημοσύνη που θα δώσει ώθηση στο μέλλον των αυτόνομων οχημάτων της Nissan.

Με το ίδιο  πάθος που κατάφερε να απογειώσει το διαστημικό πρόγραμμα των ΗΠΑ στην ρομποτική και τεχνητή νοημοσύνη, ο Maarten Sierhuis διευθύνει τώρα το Ερευνητικό Κέντρο της Nissan (NRC) στη Silicon Valey της Καλιφόρνιας. 

“Φέρνοντας αυτή τη νέα τεχνολογία στην κοινωνία, θα αλλάξουν πολλά πράγματα”, λέει ο Sierhuis,  ένας  Ολλανδός που ζεις στις ΗΠΑ από το 1989. “Μπορεί να με πείτε και τρελό,  αλλά για μένα  μέρος των επιδιώξεών μου είναι να σκέφτομαι τέτοιου είδους προβλήματα και τον τρόπο που θα γίνουν όλα σωστά”. 

H ανθρωποκεντρική προσέγγιση του Sierhuis , ταυτίζεται με την στρατηγική της Nissan για τα αυτόνομα οχήματα. Η συγκεκριμένη στρατηγική επικεντρώνεται στην παροχή νέων επιλογών στους οδηγούς , στο πλαίσιο της ανάπτυξης της πλήρους “αυτόνομης” οδήγησης,  όπου η Nissan θεωρεί ότι θα είναι πραγματικότητα σε μια δεκαετία.

Τα παραπάνω σημαίνουν  την παραγωγή στα επόμενα χρόνια αυτοκινήτων και φορτηγών, που θα επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει αν θα μεταφέρει τον έλεγχο στα  αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης σε διάφορα σημεία κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, ή θα παραμείνουν στον έλεγχό του καθ 'όλη τη διαδρομή.

Ακόμα και όταν ο οδηγός έχει τον έλεγχο του οχήματος, τα αυτόνομα συστήματα θα πρέπει να παρακολουθούν συνεχώς τις  συνθήκες και σε περίπτωση άμεσου κινδύνου, να συνεπικουρούν τον  οδηγό στην αποφυγή ενός ατυχήματος.

Ο Sierhuis, ο οποίος είναι κάτοχος διδακτορικού στην  τεχνητή νοημοσύνη από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ, λέει ότι η ομάδα του θα εφαρμόσει ανθρωπολογική μάθηση στον σχεδιασμό των αυτόνομών συστημάτων. Πρόκειται για μια στρατηγική που έχει χρησιμοποιηθεί από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, για πρώτη φορά στη  NYNEX  (τώρα Verizon) και αργότερα στη NASA.

Η πρώτη από τις αυτόνομες τεχνολογίες κίνησης λανσαρίστηκε πριν από λίγες ημέρες. Η τεχνολογία αυτή, γνωστή ως “ProPILOT," επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινούνται  αυτόνομα και με ασφάλεια, ακόμα και σε συνθήκες βεβαρημένης κυκλοφορίας στις εθνικές οδούς.

Το 2018, η Nissan αναμένεται να λανσάρει ένα σύστημα ελέγχου πολλαπλών λωρίδων κυκλοφορίας (multiple-lane control), όπου θα μπορεί να διαχειριστεί τους όποιους κινδύνους και να αλλάζει λωρίδα στο όχημα, κατά τη διάρκεια της οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο. Το 2020, σχεδιάζεται η προσθήκη της  δυνατότητας αυτόνομης οδήγησης  για το όχημα σε συνθήκες αστικού ιστού και σε διασταυρώσεις, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Sierhuis, “Θέλω να έχω τη δυνατότητα να οδηγώ το όχημά μου αλλά και να επιλέγω αν αυτό θα το κάνει το σύστημα… Και εγώ θα αποφασίσω ποια επιλογή θα κάνω την όποια στιγμή."

Ο Sierhuis, του οποίου η ομάδα στη Silicon Valley είναι μία από τις πολλές ομάδες της Nissan ανά την Υφήλιο που εργάζονται πάνω στο πρόγραμμα της αυτόνομης οδήγησης οχημάτων, φέρνει ως παράδειγμα την καθημερινή μετακίνησή του από το σπίτι του στο Σαν Φρανσίσκο έως το ερευνητικό κέντρο στο Sunnyvale, προκειμένου να  δείξει τα πλεονεκτήματα και την ευελιξία που η αυτόνομη οδήγηση προσφέρει.

Όπως λέει, "το μόνο πράγμα που πραγματικά μου αρέσει στην καθημερινή μετακίνησή μου είναι ότι αυτή είναι η στιγμή που έχω αποκλειστικά για τον εαυτό μου. Και αν το αυτοκίνητο μπορεί να αναλάβει την οδήγηση σε ένα μέρος της διαδρομής, αυτό θα είναι για μένα το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί."

Με την εφαρμογή της αυτόνομης οδήγησης, οι οδηγοί θα έχουν για πρώτη φόρα χρόνο για παραγωγικές ή άλλες δραστηριότητες. Μάλιστα, η  Nissan σχεδιάζει να αναπτύξει μια σειρά από συναφείς υπηρεσίες κατά τα επόμενα χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους διασύνδεσης με smartphone, πρόσβαση σε πληροφορίες για την κυκλοφορία μέσω on-board συστημάτων επικοινωνιών, καθώς και εξ αποστάσεως αλληλεπίδραση με το όχημα μέσω ενός mobile app.



Διαβάστε περισσότερα...

Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Τα crossovers της Nissan έχουν αντηλιακή προστασία με δείκτη… 500!


Όλοι γνωρίζουν πως το καλοκαίρι ο καυτός ήλιος επιβάλλει να φοράμε αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας για το δέρμα μας. Τι γίνεται όμως όταν και η Nissan έχει προβλέψει την υψηλή αντηλιακή προστασία για τα δικά της crossover;

Καθώς διανύουμε την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών,  η Nissan μας αποκαλύπτει για πρώτη φορά τον υψηλό δείκτη αντηλιακής προστασίας στις ακτίνες UV για τα δημοφιλή crossover Qashqai, Juke και  X-Trail. 

Όλα τα νέα crossovers της Nissan έρχονται με μια υψηλής ποιότητας, πολλαπλών στρώσεων βαφή, η οποία έχει δοκιμαστεί για να αντέξει τις πιο ακραίες θερμοκρασίες στον κόσμο. Κατά τη φάση της ανάπτυξης  ενός μοντέλου, οι μηχανικοί της Nissan εκθέτουν δείγματα από πάνελ χρωμάτων σε ακτίνες UV με 500 watt ανά τετραγωνικό μέτρο του υπεριώδους φωτός, γεγονός που μεταφράζεται σε 10 φορές περισσότερη ακτινοβολία UV από το φυσικό φως του ήλιου. Έτσι, αν υποθέσουμε πως μια αντηλιακή κρέμα με δείκτη SFP 50 προστατεύει επαρκώς το ανθρώπινο δέρμα κατά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, ο δείκτης προστασίας του χρώματος των crossover μοντέλων της Nissan  ισοδυναμεί με  SFP 500 ! 

Κλειδί για την επίτευξη του συγκεκριμένου υψηλού δείκτη αντηλιακής προστασίας, αποτελεί ο θάλαμος περιβαλλοντικών δοκιμών της Nissan, που βρίσκεται στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της φίρμας, στο Cranfield. Το ύψος της επένδυσης στον συγκεκριμένο θάλαμο ανήλθε στα 1.6 εκ. ευρώ και εκεί οι μηχανικοί της Nissan μπορούν να αναδημιουργήσουν πολλά χρόνια έκθεσης στην υπεριώδη ακτινοβολία, σε πραγματικές συνθήκες, σε λίγες μόλις εβδομάδες.

Οι λαμπτήρες υψηλής τεχνολογίας που βρίσκονται στον συγκεκριμένο θάλαμο εκπέμπουν 92.000 watt  έντονης θερμότητας, η οποία  ισοδυναμεί με 2.300 μονάδες του τύπου 40-watt που συναντάται  σε πολλά σπίτια. Σε συνδυασμό με την αυξημένη θερμοκρασία στο εσωτερικό του θαλάμου, η καμπίνα του κάθε crossover  που υποβάλλεται σε τεστ, φθάνει στο εντυπωσιακό μέγεθος των 120 βαθμών Κελσίου. Για να εξασφαλιστεί η εξαιρετική αντοχή στο άλλο άκρο του φάσματος  θερμοκρασίας, μπορεί επίσης να μειωθεί στους μείον 50 βαθμούς Κελσίου !

Από τα  παραπάνω γίνεται αντιληπτό πως η Nissan δεν αφήνει τίποτα στην τύχη και πως εκτός από το χρώμα, όλα τα πλαστικά, τα υφάσματα των καθισμάτων μέχρι και τα υλικά συγκόλλησης, έχουν δοκιμαστεί για να αντέξουν σε υπερβολικά ακραίες θερμοκρασίες.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τα crossovers της Nissan είναι ιδανικά για να απολαύσετε μαζί τους το ελληνικό καλοκαίρι ! 

Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Συλλεκτική έκδοση Nissan QASHQAI Black Edition !

Η συλλεκτική έκδοση του κορυφαίου crossover της Nissan, θα διατεθεί και στην Ελλάδα σε πολύ περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, όπου και θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Η έκδοση Black Edition του QASHQAI, βασίζεται στο επίπεδο εξοπλισμού της κορυφαίας έκδοσης  Techna και έχει επιπλέον  μαύρες ζάντες αλουμινίου “Ibiscus” 19 ιντσών, καθώς και  διακοσμητικά ένθετα ασημί χρώματος στον εμπρόσθιο αλλά και στον πίσω προφυλακτήρα. 

Σε ότι αφορά το εσωτερικό της συλλεκτικής αυτής έκδοσης, το δερμάτινο σαλόνι  και οι διακοσμητικές φάσες αλουμινίου στο κατώτερο τμήμα του πλαισίου της πόρτας, με το λογότυπο της Black Edition,  συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο το όλο  πακέτο.

Η έκδοση Black Edition προσφέρεται στην Ελλάδα με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.6lt, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και  κίνηση στους εμπρός τροχούς. Διατίθεται σε δύο μοναδικά μεταλλικά χρώματα, το μαύρο Pearlescent Black, ή σε λευκό Pearl White.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερα για την συλλεκτική έκδοση Black Edition του QASHQAI, στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπόρων της Nissan ανά την Ελλάδα.  

Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

H Nissan προκαλεί τον Usain Bolt να τρέξει στο δρόμο της… φωτιάς!


Είναι γεγονός πως ο εξάκις χρυσός Ολυμπιονίκης και “Παγκόσμιος Διευθυντής Ενθουσιασμού” της Nissan Γιουσέιν Μπολτ, έχει αντιμετωπίσει πάμπολλες προκλήσεις στο στίβο. Αυτή τη φορά, στην ψηφιακή καμπάνια της Nissan με τίτλο "Bolt vs. Flame”, o Bolt καλείται να αντιμετωπίσει μια πραγματικά “φλέγουσα” κατάσταση!

Με ένα video διάρκειας 2 λεπτών που κυκλοφόρησε η Nissan, ο Bolt καλείται να ανταγωνιστεί σε ταχύτητα τις φλόγες, σε ένα “ερευνητικό εργαστήριο φωτιάς” (“Fire Research Laboratory”).  Ο Bolt σε αυτό το βίντεο μοιράζεται με το κοινό το πώς αισθάνεται όντας ο ταχύτερος άνθρωπος στη Γη. Τα γυρίσματα του video πραγματοποιήθηκαν στην Τζαμάικα, πατρίδα του Bolt, όπου φαίνεται και το δικό του GT-R με τo μοναδικό “Bolt Gold” χρώμα. 











Διαβάστε περισσότερα...