Nissan JUKE-R 2.0

Τι άλλο να ζητήσεις από ένα super compact crossover !

Nissan SWAY : εικόνες από το μέλλον !

Η Nissan παρουσιάζει μια άκρως ενδιαφέρουσα φουτουριστική πρόταση μικρού hatchback...

Νέο Nissan NP300 NAVARA

Έρχεται για να κυριαρχήσει στην αγορά των pick-up !

Νέο Nissan Maxima

Αυτοκίνητο... πρόκληση !

Nissan Gripz Concept

Ένα εκπληκτικό πρωτότυπο από τη Nissan, στο 66ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης!

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

H Nissan προετοιμάζει το μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας!

Το όραμα της Nissan για το μέλλον της κινητικότητας,  που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το παγκοσμίου φήμης αρχιτεκτονικό γραφείο Foster + Partners και παρουσιάστηκε πρόσφατα, έχει  σχεδιαστεί για να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο τα αυτοκίνητα θα ανεφοδιάζονται, θα οδηγούνται και θα “ενσωματώνονται” στον αστικό ιστό.

Στο μέλλον, τα αυτοκίνητα θα συνδέονται με τις κοινωνικές υποδομές, συμπεριλαμβανομένων των οδικών δικτύων, των δικτύων πληροφόρησης αλλά και των ηλεκτρικών αντίστοιχων, με απώτερο στόχο την μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, της πιο αποτελεσματικής κοινής χρήσης τους, της επίτευξης απομακρυσμένου ελέγχου των οχημάτων, αλλά και της βέλτιστης διαχείρισης της ενέργειας.

Για τον λόγο αυτό οι κυβερνήσεις, η τοπική αυτοδιοίκηση, οι κάτοικοι αλλά και οι επιχειρήσεις,  προκειμένου να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ευρωπαϊκές πόλεις θα πρέπει να  υιοθετήσουν έξυπνες, ολιστικού χαρακτήρα λύσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Με βάση τα τρέχοντα στατιστικά στοιχεία ανάπτυξης, εκτιμάται ότι μέχρι το 2050 θα υπάρχουν 2,5 δισεκατομμύρια αυτοκίνητα στον κόσμο, δηλαδή 150 τοις εκατό αύξηση σε σχέση με το ένα δισεκατομμύριο στους δρόμους σήμερα. Με τις εκπομπές CO2 να υπολογίζονται σήμερα σε 600 εκατομμύρια τόνους σε παγκόσμια κλίμακα, γίνεται αντιληπτό ότι  οι μεταφορές και η κινητικότητα θα έχουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του μελλοντικού τοπίου στις μεγαλουπόλεις.

Στοιχεία από το Ινστιτούτο για την Ενεργειακή Διαφοροποίηση και την Εξοικονόμηση Ενέργειας (IDAE) δείχνουν ότι βάζοντας 1.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους μιας πόλης, οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου θα μειωθούν κατά περισσότερο από 30.000kg και αντίστοιχα οι  εκπομπές CO2 κατά 2.000 τόνους ετησίως.

Το όραμα που παρουσιάζει η Nissan για την βιώσιμη κινητικότητα, εξετάζει θέματα που περιλαμβάνουν μερικές από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες προκλήσεις : από τους  ενεργειακούς πόρους, την  ποιότητα του αέρα στις πόλεις και την κλιματική αλλαγή, μέχρι και καθημερινά προβλήματα όπως την στάθμευση, την οδική ασφάλεια και την φόρτιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: NISSAN INTELLIGENT DRIVE

Τα αυτοκίνητα, στον μελλοντικό σταθμό ανεφοδιασμού της Nissan, θα μπορούν να λειτουργήσουν αυτόνομα με την οδήγηση, την στάθμευση αλλά και την φόρτιση να γίνονται χωρίς την επέμβαση του οδηγού.

Το Nissan Intelligent Driving αποτελεί το όραμα της Nissan για την τεχνολογία  αυτόνομης οδήγησης. Για τον λόγο αυτό, η Nissan σταδιακά θα λανσάρει οχήματα με αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης μέχρι το 2020 τόσο στην Ευρώπη, όσο και σε ΗΠΑ, Ιαπωνία και Κίνα.

Το σύστημα Intelligent Driving βελτιώνει την ικανότητα του οδηγού στον τρόπο που βλέπει, σκέφτεται και αντιδρά. Είναι αποδεδειγμένο πως το ανθρώπινο σφάλμα  προκαλεί το 90 τοις εκατό του συνόλου των ατυχημάτων. Συνεπώς μειώνοντας την πιθανότητα του ανθρώπινου σφάλματος μέσω της τεχνολογίας, η οδήγηση μπορεί να γίνει ασφαλέστερη, πιο αποτελεσματική και πιο διασκεδαστική.

Το Nissan Qashqai, θα είναι το πρώτο όχημα που θα “υιοθετήσει” την συγκεκριμένη τεχνολογία το 2017 με το σύστημα Piloted Drive 1.0.  Αυτό το σύστημα Θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται αυτόνομα και με ασφάλεια σε μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας στις εθνικές οδούς,  ακόμα και σε συνθήκες βεβαρημένης κυκλοφορίας.

Για την Nissan, η χρήση ενός αυτόνομου αυτοκινήτου δεν σημαίνει να κινείται σε έναν “ιμάντα” μεταφοράς, προκειμένου να μας μεταφέρει από το σημείο Α στο σημείο Β.  Στο μέλλον η τεχνολογία Intelligent Driving της Nissan,  θα επιτρέπει σε ένα αυτοκίνητο να “μαθαίνει” το στυλ του οδηγού και να το εφαρμόζει όταν επιλεχθεί η Πιλοτική Οδήγηση από αυτόν.  Στη χειροκίνητη λειτουργία  ο οδηγός θα έχει τον έλεγχο, ενώ η Πιλοτική Οδήγηση θα  παρέχει βοήθεια μόνο όταν αυτό είναι απαραίτητο, όπως για παράδειγμα θα εφαρμόζει πέδηση εάν ανιχνευθεί άμεσος κίνδυνος.

NISSAN INTELLIGENT INTEGRATION

Το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι σε θέση να επικοινωνεί  όχι μόνο με τον οδηγό του για να τον ενημερώνει για τις επερχόμενες συνθήκες κυκλοφορίας, το προσωπικό του πρόγραμμα και ότι άλλο χρειάζεται,  αλλά και με τους πεζούς και τους λοιπούς  χρήστες του οδικού δικτύου. Εξωτερικά φώτα και οθόνες θα δείχνουν με ευκρίνεια τις προθέσεις του αυτοκίνητου, όπως για παράδειγμα μια οθόνη που θα προβάλλει το μήνυμα “περάστε” στους πεζούς που περιμένουν για να διασχίσουν το δρόμο.

Η ευφυής ολοκλήρωση της κινητικότητας,  θα μπορούσε να λειτουργήσει και στο τρόπο με τον οποίο το σύστημα επιλέγει ποια οχήματα θα πρέπει να ανεφοδιαστούν πρώτα με ηλεκτρική ενέργεια και μέχρι ποιο επίπεδο φόρτισης, με κριτήρια όπως η προβλεπόμενη απόσταση που διανύεται από το κάθε αυτοκίνητο και σε ποια χρονική στιγμή.

Με τις τεχνολογίες Intelligent Driving και Intelligent Integration, η Nissan φιλοδοξεί να επιτύχει τον μηδενισμό των θανατηφόρων ατυχημάτων.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Η Nissan σε συνεργασία με τον ενεργειακό κολοσσό Eaton,  έχουν αναπτύξει από κοινού ένα σύστημα με την ονομασία xStorage,  που επιτρέπει την εκμετάλλευση της ενέργειας από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου της Nissan στο σπίτι.

Σχεδιασμένο για να αποτελέσει το πιο προσιτό και αξιόπιστο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας στην αγορά σήμερα, το xStorage θα παρέχει μια βιώσιμη «δεύτερη ζωή» για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan.

Οι χρήστες θα επωφεληθούν από την εξοικονόμηση χρημάτων στον μηνιαίο λογαριασμό ενέργειας που λαμβάνουν, αλλά και θα  κερδίσουν  επιστροφή χρημάτων από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, μέσω των έξυπνων συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας.

Φόρτιση Vehicle-to-GRID (V2G)

Η Nissan σε συνεργασία με την πολυεθνική εταιρεία ενέργειας Enel, επιβεβαίωσε πως σχεδιάζει το λανσάρισμα ενός πιλοτικού συστήματος παροχής ενέργειας από το όχημα προς το ηλεκτρικό δίκτυο (V2G). Το πιλοτικό αυτό σύστημα θα λειτουργήσει με την εγκατάσταση και σύνδεση εκατό μονάδων φόρτισης V2G σε τοποθεσίες που ορίστηκαν από κοινού με εταιρείες αλλά και ιδιώτες ιδιοκτήτες Nissan LEAF και e-NV200, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

ΧΩΡΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΚΤΙΡΙΑ

Η σχεδιαστική ομάδα του κορυφαίου αρχιτεκτονικού γραφείου Foster + Partners, έχει οραματιστεί το μέλλον της πόλης  χωρίς να περιορίζεται μόνο στα οχήματα. Το όραμα της βιώσιμης κινητικότητας, συνθέτει τις δυνατότητες εφαρμογής ενός νέου τρόπου σκέψης και τεχνολογίας, σε πραγματικές συνθήκες.

Νέα, υψηλής ενεργειακής απόδοσης διασυνδεδεμένα σπίτια,  που όχι μόνο αποθηκεύουν την ενέργεια αποτελεσματικά, αλλά  και την παράγουν, σε συνδυασμό με χώρους πρασίνου που παρέχουν σαφή πλεονεκτήματα στους αστικούς πληθυσμούς, αποτελούν τον κεντρικό άξονα του συγκεκριμένου οράματος. Σε αυτό “ενσωματώνονται” και αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, όπως τα Nissan LEAF & e-NV200, συμβάλλοντας καθοριστικά   στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα, με μηδενικές  εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και άλλων επιβλαβών σωματιδίων.

Το όραμα της Nissan για την βιώσιμη κινητικότητα, σηματοδοτεί την έναρξη μιας πρωτοβουλίας με ανοικτό κώδικα, την πρώτη στο είδος της. Με αυτό τον τρόπο, η Nissan επιθυμεί να καλωσορίσει ιδιώτες, επιχειρήσεις, βιομηχανίες, ακαδημαϊκούς και λοιπούς φορείς χάραξης πολιτικής,  στη συμμετοχή ενός διαλόγου για το  μέλλον των πόλεων και των νέων μορφών κινητικότητας στην Ευρώπη.





Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Διπλή νίκη για τα Nissan GT-R στις κατηγορίες GT500 και GT300, στην πίστα του Fuji.

O δεύτερος  γύρος του πρωταθλήματος Super GT  κορυφώθηκε στις 4 Μάιου στο Fuji Speedway, όπου το #1  GT-R NISMO GT500 ξεκινώντας  από την τέταρτη θέση στην εκκίνηση,  κατέκτησε την πρώτη θέση, νικώντας για δεύτερη φορά στη σειρά  μετά τον πρώτο γύρο στην  Okayama.

Στην κατάταξη του GT300,  το #3 GT-R NISMO GT3,  πέρασε πρώτο από την καρό σημαία, κατακτώντας την κορυφή της κατηγορίας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, χαρίζοντας έτσι τη δεύτερη νίκη και στις δύο κατηγορίες στον αγώνα των 500 χλμ του Fuji. 

Ξεκινώντας από  την τέταρτη θέση στην εκκίνηση, το #1 GT-R ξεκίνησε με τον Ronnie Quintarelli πίσω από το τιμόνι, ενώ ο Tsugio Matsuda ανέλαβε τα ηνία στη μέση του αγώνα. Στον δέκατο γύρο ο  Quintarelli  κέρδισε την τρίτη θέση και στην τελευταία στροφή του δέκατου τέταρτου γύρου  έδωσε μάχη αναπνοής, όπου και κατάφερε  να περάσει στην πρώτη θέση βγαίνοντας στην ευθεία. Όταν ο αγώνας έφτασε στον τριακοστό γύρο, τα περισσότερα αγωνιστικά κατευθύνθηκαν στα pits για την συνήθη στάση, σε αντίθεση με το  #1 GT-R που συνέχισε μέχρι και τον τριακοστό ένατο γύρο,  όπου και πήγε στα pits για ανεφοδιασμό, ελαστικά και αλλαγή στο τιμόνι με τον Matsuda.  

Την έκβαση του αγώνα  επηρέασε καθοριστικά  η  χρονική στιγμή που η κάθε ομάδα επέλεγε για να πραγματοποιήσει το δεύτερο pit-stop.  Αξίζει να σημειωθεί ότι μια έκρηξη ελαστικού σε έναν από τους αγωνιζόμενους, κατέστρεψε ένα μεγάλο μέρος του αγωνιστικού του αυτοκινήτου, ενώ τα συντρίμμια του στην πίστα επέβαλαν την διακοπή του αγώνα για ορισμένα λεπτά. Όταν ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι, οι περισσότεροι οδηγοί επισκέφθηκαν τα pits στον εβδομηκοστό όγδοο γύρο,  με εξαίρεση τον Matsuda που πήγε στον ογδοηκοστό πρώτο. Έτσι, με επαρκή ανεφοδιασμό για τους εναπομείναντες είκοσι εννέα γύρους του αγώνα, ο Quintarelli έβαλε τα θεμέλια για την κατάκτηση της νίκης. 

Στην κατηγορία GT300, το #3 GT-R των Kazuki Hoshino και Jann Mardenborough ξεκίνησε τον αγώνα από την πέμπτη θέση  και  κέρδιζε θέσεις διαδοχικά κατά τη διάρκεια του αγώνα, με αποκορύφωμα την νίκη.  Αυτή η νίκη ήταν ιδιαίτερα σημαντική για τον Mardenborough, απόφοιτο  του προγράμματος Nissan PlayStation GT Academy, που μετατρέπει τους παίκτες  του δημοφιλούς video game, σε επαγγελματίες οδηγούς αγώνων.




Διαβάστε περισσότερα...

Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Οι επιστήμονες της Nissan, αποκάλυψαν τον μαθηματικό τύπο μέτρησης του ενθουσιασμού των οπαδών στο ποδόσφαιρο !

Με τον τελικό του UEFA Champions League να είναι προ των πυλών, η Nissan, επίσημος χορηγός της κορυφαίας αυτής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης,  αποκάλυψε την επιστημονική φόρμουλα για τον υπολογισμό του ενθουσιασμού στο ποδόσφαιρο.

Σε συνεργασία με εμπειρογνώμονες της αθλητικής επιστήμης στο Πανεπιστήμιο του Loughborough, ο Δείκτης Ενθουσιασμού της Nissan (ή αλλιώς Nissan Excitement Index), χρησιμοποιεί δεδομένα που συγκεντρώνονται μέσω των φυσιολογικών αντιδράσεων των οπαδών του ποδοσφαίρου, καθώς αυτοί παρακολουθούν αγώνες του UEFA Champions League. Με βάση αυτές τις αντιδράσεις, η Nissan έχει αναπτύξει έναν μαθηματικό τύπο που έχει ως εξής :





G= Αριθμός Γκολ που σκόραραν  

Y= Κίτρινες Κάρτες

R= Κόκκινες Κάρτες

S = Παρουσία Σημαντικών Παικτών

C = Χωρητικότητα Σταδίου

MA = Αριθμός θεατών στο γήπεδο TG = Χρόνος που μπήκε το Γκολ

U = Κατάταξη της ομάδας στην UEFA 

H=Γηπεδούχος Ομάδα

A=Φιλοξενούμενη Ομάδα




Για να επιτύχουν αυτό το αποτέλεσμα, η Nissan και το Πανεπιστήμιο του Loughborough διεξήγαγαν ζωντανά “πειράματα ενθουσιασμού” με ζευγάρια οπαδών του ποδοσφαίρου στις κερκίδες, κατά τη διάρκεια έξι αγώνων του UEFA Champions League. Οι οπαδοί που συμμετείχαν στα πειράματα, “φορούσαν” ειδικό εξοπλισμό που επέτρεπε στους επιστήμονες να παρακολουθούν μια σειρά από δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων της καρδιακής συχνότητας, του ρυθμού αναπνοής, αλλά και της ηλεκτρο-δερμικής δραστηριότητας, προκειμένου να εξεταστεί η φυσιολογική επίδραση του ενθουσιασμού στην συμπεριφορά τους. Στη συνέχεια, το Πανεπιστήμιο του Loughborough συνδύασε τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία από τον οργανισμό της Opta, προκειμένου να διαμορφωθεί ο συγκεκριμένος μαθηματικός τύπος του Δείκτη Ενθουσιασμού από τη Nissan !  

Διαβάστε περισσότερα...

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Η Nissan ατενίζει το μέλλον της κινητικότητας, συγκροτώντας το “Έξυπνο Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων Ευφυούς Κινητικότητας”.

Η Nissan ανακοίνωσε την συγκρότηση ενός νέου Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, εστιάζοντας ακόμα περισσότερο στον τομέα της Ευφυούς Κινητικότητας και στην προώθησή της στην κοινότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας, στην Ευρώπη. Το συγκεκριμένο Συμβούλιο που συνεδρίασε για πρώτη φορά στο  Crystal του Λονδίνου, ένα από τα πιο προηγμένα από βιοκλιματικής πλευράς κτίρια στον κόσμο,  έφερε στο ίδιο τραπέζι ηγετικά στελέχη της βιομηχανίας, προκειμένου να αντιμετωπίσουν από κοινού  το μέλλον της “έξυπνης” και “καθαρής” κινητικότητας.  

Με συντονιστή τον επικεφαλής των Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων της Nissan στην Ευρώπη, Gareth Dunsmore,  το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων, απαρτίζεται από δώδεκα μέλη από όλη την Ευρώπη, που αντιπροσωπεύουν μια σειρά από επιχειρήσεις και οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένου  του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος για το Κλίμα, της  Frost & Sullivan και της Ecotricity. Το εν λόγω Συμβούλιο  θα συνεδριάζει δύο φορές το χρόνο, στο πλαίσιο μια διαρκούς συνεργασίας και ενός προγράμματος δραστηριοτήτων.

Η εναρκτήρια συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στο τέλος του Απριλίου, επικεντρώθηκε στην έξυπνη αυτοκίνηση και τη συνδεσιμότητα στον ιστό της πόλης. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Συμβούλιο αν και συγκλήθηκε από τη Nissan, αποτελεί μια ανεξάρτητη ομάδα εμπειρογνωμόνων. Πρωταρχικός στόχος του είναι να παρέχει έναν ανοιχτό χώρο για τους ηγέτες στον τομέα τους, προκειμένου να μοιραστούν τις ιδέες που θα οδηγήσουν σε αναζήτηση εκείνων των  λύσεων κινητικότητας,  που θα μπορούσαν να αλλάξουν τον τρόπο που ζούμε. Κάτι τέτοιο μπορεί να περιλαμβάνει σήμερα τα ηλεκτρικά οχήματα , αλλά η συγκεκριμένη ομάδα θα διερευνήσει τις μελλοντικές δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν και άλλες εφαρμογές στην αυτοκίνηση. 
Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 1 Μαΐου 2016

O Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Nissan Europe Guillaume Cartier, λαμπαδηδρόμος της Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα.

Ο Guillaume Cartier, ένα από τα κορυφαία στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, βρέθηκε την Μ. Τετάρτη 27 Απριλίου στην Αθήνα, μεταφέροντας την δάδα της Ολυμπιακής Φλόγας.  
 
Σε μια ατμόσφαιρα μοναδικού συμβολισμού και υπερηφάνειας, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan Europe έτρεξε ως λαμπαδηδρόμος, καλύπτοντας τη διαδρομή από την Διονυσίου Αεροπαγίτου, μέχρι και τις στήλες του Ολυμπίου Διός. 

Ο Guillaume Cartier δήλωσε ενθουσιασμένος και υπερήφανος για την τιμή που του έγινε να μεταφέρει το Ολυμπιακό Φώς, όντας προσκεκλημένος της Nissan – Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, που είναι και ο επίσημος υποστηρικτής μετακινήσεων της Ολυμπιακής Φλόγας Rio 2016, στην Ελλάδα. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Guillaume Cartier έχει θητεύσει σε σημαντικές θέσεις της Nissan σε Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία και Σκανδιναβικές χώρες, ενώ τώρα ως  Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Nissan Europe, εδρεύει στην Ελβετία. 

Εκτός των παραπάνω, ο Guilliame Cartier παρέστη ως επίσημος προσκεκλημένος  στην λαμπρή Τελετή Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας στην οργανωτική επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων του Rio, που έλαβε χώρα την ίδια ημέρα στο Παναθηναϊκό Στάδιο, προεξέχοντος του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Ποδοσφαιρικό ματς με μοντέλα της Nissan !

Η Nissan ως υπερήφανος χορηγός του UEFA Champions League, διοργάνωσε ένα πρωτότυπο ποδοσφαιρικό ματς στην Λατινική Αμερική, με πρωταγωνιστές τα δημοφιλή μοντέλα της. 

Η πρωτοποριακή αυτή ποδοσφαιρική αναμέτρηση,  ήταν μια πιστή αναπαράσταση ενός επίσημου αγώνα του UEFA Champions League όπου, εκτός φυσικά από διαιτητή, συμπεριελάμβανε  την παρουσίαση  των ενδεκάδων,  τελετή έναρξης με τον ύμνο της UEFA αλλά και ημίχρονο.

Με αυτό το ματς, στόχος της Nissan ήταν να φέρει τον ενθουσιασμό της αυτοκίνησης στο γήπεδο του ποδοσφαίρου και να δείξει πως το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα του κόσμου μπορεί να γίνει ακόμα πιο απολαυστικό ! 

Δύο ομάδες  με τέσσερις “παίκτες” η καθεμία, διαγωνίστηκαν στο γήπεδο με “αμυντικούς” το νέο NP300 NAVARA, “μέσους”  τα X-TRAIL και QASHQAI και στην “επίθεση” τα ευέλικτα MICRA.  Τα μοντέλα της Nissan οδηγούσαν επαγγελματίες οδηγοί, ενώ μεταξύ των συνοδηγών ήταν  ο δημοφιλής ποδοσφαιριστής Fabian Vargas, όπως και ο παλαίμαχος Jorge “Patrón” Bermudez. 


Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Ρεκόρ πωλήσεων για τη Nissan στη Δ. Ευρώπη, για το οικονομικό έτος 2015.

Η Nissan, ανακοίνωσε σήμερα ότι κατέγραψε την καλύτερη επίδοση πωλήσεων επί  Ευρωπαϊκού εδάφους στην ιστορία της, με 710.321 αυτοκίνητα για το  οικονομικό έτος του 2015 (που λήγει στις 31 Μαρτίου). Επιπλέον, οι πωλήσεις της μάρκας στη Δ. Ευρώπη έφτασαν τα 621.910 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 9,4% σε σχέση με το 2014, όντας το υψηλότερο νούμερο πωλήσεων στην ιστορία της.

Καταλυτική επίδραση στην αύξηση των πωλήσεων της Nissan στην Γηραιά Ήπειρο έχει η γκάμα των crossovers της φίρμας, με τα Qashqai, Juke και X-Trail να αποτελούν την αιχμή του δόρατος στον χάρτη των πωλήσεων. Επιπλέον, το άρτι αφιχθέν νέο NP300 NAVARA αρχίζει να ενισχύει σημαντικά τις πωλήσεις της μάρκας, ενώ και το νέο οικογενειακό hatchback που ακούει στο όνομα Pulsar,  σημειώνει μια αξιόλογη πορεία.

Εξέχουσα θέση στις πωλήσεις κατέχει το Qashqai, με πάνω από 250 χιλιάδες νέους ιδιοκτήτες να το επιλέγουν το 2015 για το στυλ, την άνεση, την ποιότητα, τις επιδόσεις και τις προηγμένες τεχνολογίες που διαθέτει. 

Στην Ελλάδα, η  Nissan βρίσκεται πρώτη στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων για το 1ο  τρίμηνο του  2016,  ενώ ειδικά για τον Μάρτιο σημείωσε πρωτιά με μερίδιο αγοράς 19,7% και 1.245 αυτοκίνητα, με δεύτερη την Toyota με μερίδιο 8,5% και 535 αυτοκίνητα αντίστοιχα. Επιπλέον, το Qashqai επιβεβαιώνει την κυριαρχία του και στην Ελληνική αγορά, όντας το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην κατηγορία C και για το 1ο  τρίμηνο του 2016,  με 500 ταξινομήσεις.   

Διαβάστε περισσότερα...