Nissan JUKE-R 2.0

Τι άλλο να ζητήσεις από ένα super compact crossover !

Nissan SWAY : εικόνες από το μέλλον !

Η Nissan παρουσιάζει μια άκρως ενδιαφέρουσα φουτουριστική πρόταση μικρού hatchback...

Νέο Nissan NP300 NAVARA

Έρχεται για να κυριαρχήσει στην αγορά των pick-up !

Νέο Nissan Maxima

Αυτοκίνητο... πρόκληση !

Nissan Gripz Concept

Ένα εκπληκτικό πρωτότυπο από τη Nissan, στο 66ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης!

Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Διπλή νίκη για τα Nissan GT-R στις κατηγορίες GT500 και GT300, στην πίστα του Fuji.

O δεύτερος  γύρος του πρωταθλήματος Super GT  κορυφώθηκε στις 4 Μάιου στο Fuji Speedway, όπου το #1  GT-R NISMO GT500 ξεκινώντας  από την τέταρτη θέση στην εκκίνηση,  κατέκτησε την πρώτη θέση, νικώντας για δεύτερη φορά στη σειρά  μετά τον πρώτο γύρο στην  Okayama.

Στην κατάταξη του GT300,  το #3 GT-R NISMO GT3,  πέρασε πρώτο από την καρό σημαία, κατακτώντας την κορυφή της κατηγορίας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, χαρίζοντας έτσι τη δεύτερη νίκη και στις δύο κατηγορίες στον αγώνα των 500 χλμ του Fuji. 

Ξεκινώντας από  την τέταρτη θέση στην εκκίνηση, το #1 GT-R ξεκίνησε με τον Ronnie Quintarelli πίσω από το τιμόνι, ενώ ο Tsugio Matsuda ανέλαβε τα ηνία στη μέση του αγώνα. Στον δέκατο γύρο ο  Quintarelli  κέρδισε την τρίτη θέση και στην τελευταία στροφή του δέκατου τέταρτου γύρου  έδωσε μάχη αναπνοής, όπου και κατάφερε  να περάσει στην πρώτη θέση βγαίνοντας στην ευθεία. Όταν ο αγώνας έφτασε στον τριακοστό γύρο, τα περισσότερα αγωνιστικά κατευθύνθηκαν στα pits για την συνήθη στάση, σε αντίθεση με το  #1 GT-R που συνέχισε μέχρι και τον τριακοστό ένατο γύρο,  όπου και πήγε στα pits για ανεφοδιασμό, ελαστικά και αλλαγή στο τιμόνι με τον Matsuda.  

Την έκβαση του αγώνα  επηρέασε καθοριστικά  η  χρονική στιγμή που η κάθε ομάδα επέλεγε για να πραγματοποιήσει το δεύτερο pit-stop.  Αξίζει να σημειωθεί ότι μια έκρηξη ελαστικού σε έναν από τους αγωνιζόμενους, κατέστρεψε ένα μεγάλο μέρος του αγωνιστικού του αυτοκινήτου, ενώ τα συντρίμμια του στην πίστα επέβαλαν την διακοπή του αγώνα για ορισμένα λεπτά. Όταν ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι, οι περισσότεροι οδηγοί επισκέφθηκαν τα pits στον εβδομηκοστό όγδοο γύρο,  με εξαίρεση τον Matsuda που πήγε στον ογδοηκοστό πρώτο. Έτσι, με επαρκή ανεφοδιασμό για τους εναπομείναντες είκοσι εννέα γύρους του αγώνα, ο Quintarelli έβαλε τα θεμέλια για την κατάκτηση της νίκης. 

Στην κατηγορία GT300, το #3 GT-R των Kazuki Hoshino και Jann Mardenborough ξεκίνησε τον αγώνα από την πέμπτη θέση  και  κέρδιζε θέσεις διαδοχικά κατά τη διάρκεια του αγώνα, με αποκορύφωμα την νίκη.  Αυτή η νίκη ήταν ιδιαίτερα σημαντική για τον Mardenborough, απόφοιτο  του προγράμματος Nissan PlayStation GT Academy, που μετατρέπει τους παίκτες  του δημοφιλούς video game, σε επαγγελματίες οδηγούς αγώνων.




Διαβάστε περισσότερα...

Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Οι επιστήμονες της Nissan, αποκάλυψαν τον μαθηματικό τύπο μέτρησης του ενθουσιασμού των οπαδών στο ποδόσφαιρο !

Με τον τελικό του UEFA Champions League να είναι προ των πυλών, η Nissan, επίσημος χορηγός της κορυφαίας αυτής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης,  αποκάλυψε την επιστημονική φόρμουλα για τον υπολογισμό του ενθουσιασμού στο ποδόσφαιρο.

Σε συνεργασία με εμπειρογνώμονες της αθλητικής επιστήμης στο Πανεπιστήμιο του Loughborough, ο Δείκτης Ενθουσιασμού της Nissan (ή αλλιώς Nissan Excitement Index), χρησιμοποιεί δεδομένα που συγκεντρώνονται μέσω των φυσιολογικών αντιδράσεων των οπαδών του ποδοσφαίρου, καθώς αυτοί παρακολουθούν αγώνες του UEFA Champions League. Με βάση αυτές τις αντιδράσεις, η Nissan έχει αναπτύξει έναν μαθηματικό τύπο που έχει ως εξής :





G= Αριθμός Γκολ που σκόραραν  

Y= Κίτρινες Κάρτες

R= Κόκκινες Κάρτες

S = Παρουσία Σημαντικών Παικτών

C = Χωρητικότητα Σταδίου

MA = Αριθμός θεατών στο γήπεδο TG = Χρόνος που μπήκε το Γκολ

U = Κατάταξη της ομάδας στην UEFA 

H=Γηπεδούχος Ομάδα

A=Φιλοξενούμενη Ομάδα




Για να επιτύχουν αυτό το αποτέλεσμα, η Nissan και το Πανεπιστήμιο του Loughborough διεξήγαγαν ζωντανά “πειράματα ενθουσιασμού” με ζευγάρια οπαδών του ποδοσφαίρου στις κερκίδες, κατά τη διάρκεια έξι αγώνων του UEFA Champions League. Οι οπαδοί που συμμετείχαν στα πειράματα, “φορούσαν” ειδικό εξοπλισμό που επέτρεπε στους επιστήμονες να παρακολουθούν μια σειρά από δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων της καρδιακής συχνότητας, του ρυθμού αναπνοής, αλλά και της ηλεκτρο-δερμικής δραστηριότητας, προκειμένου να εξεταστεί η φυσιολογική επίδραση του ενθουσιασμού στην συμπεριφορά τους. Στη συνέχεια, το Πανεπιστήμιο του Loughborough συνδύασε τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία από τον οργανισμό της Opta, προκειμένου να διαμορφωθεί ο συγκεκριμένος μαθηματικός τύπος του Δείκτη Ενθουσιασμού από τη Nissan !  

Διαβάστε περισσότερα...

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Η Nissan ατενίζει το μέλλον της κινητικότητας, συγκροτώντας το “Έξυπνο Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων Ευφυούς Κινητικότητας”.

Η Nissan ανακοίνωσε την συγκρότηση ενός νέου Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, εστιάζοντας ακόμα περισσότερο στον τομέα της Ευφυούς Κινητικότητας και στην προώθησή της στην κοινότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας, στην Ευρώπη. Το συγκεκριμένο Συμβούλιο που συνεδρίασε για πρώτη φορά στο  Crystal του Λονδίνου, ένα από τα πιο προηγμένα από βιοκλιματικής πλευράς κτίρια στον κόσμο,  έφερε στο ίδιο τραπέζι ηγετικά στελέχη της βιομηχανίας, προκειμένου να αντιμετωπίσουν από κοινού  το μέλλον της “έξυπνης” και “καθαρής” κινητικότητας.  

Με συντονιστή τον επικεφαλής των Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων της Nissan στην Ευρώπη, Gareth Dunsmore,  το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων, απαρτίζεται από δώδεκα μέλη από όλη την Ευρώπη, που αντιπροσωπεύουν μια σειρά από επιχειρήσεις και οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένου  του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος για το Κλίμα, της  Frost & Sullivan και της Ecotricity. Το εν λόγω Συμβούλιο  θα συνεδριάζει δύο φορές το χρόνο, στο πλαίσιο μια διαρκούς συνεργασίας και ενός προγράμματος δραστηριοτήτων.

Η εναρκτήρια συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στο τέλος του Απριλίου, επικεντρώθηκε στην έξυπνη αυτοκίνηση και τη συνδεσιμότητα στον ιστό της πόλης. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Συμβούλιο αν και συγκλήθηκε από τη Nissan, αποτελεί μια ανεξάρτητη ομάδα εμπειρογνωμόνων. Πρωταρχικός στόχος του είναι να παρέχει έναν ανοιχτό χώρο για τους ηγέτες στον τομέα τους, προκειμένου να μοιραστούν τις ιδέες που θα οδηγήσουν σε αναζήτηση εκείνων των  λύσεων κινητικότητας,  που θα μπορούσαν να αλλάξουν τον τρόπο που ζούμε. Κάτι τέτοιο μπορεί να περιλαμβάνει σήμερα τα ηλεκτρικά οχήματα , αλλά η συγκεκριμένη ομάδα θα διερευνήσει τις μελλοντικές δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν και άλλες εφαρμογές στην αυτοκίνηση. 
Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 1 Μαΐου 2016

O Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Nissan Europe Guillaume Cartier, λαμπαδηδρόμος της Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα.

Ο Guillaume Cartier, ένα από τα κορυφαία στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, βρέθηκε την Μ. Τετάρτη 27 Απριλίου στην Αθήνα, μεταφέροντας την δάδα της Ολυμπιακής Φλόγας.  
 
Σε μια ατμόσφαιρα μοναδικού συμβολισμού και υπερηφάνειας, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan Europe έτρεξε ως λαμπαδηδρόμος, καλύπτοντας τη διαδρομή από την Διονυσίου Αεροπαγίτου, μέχρι και τις στήλες του Ολυμπίου Διός. 

Ο Guillaume Cartier δήλωσε ενθουσιασμένος και υπερήφανος για την τιμή που του έγινε να μεταφέρει το Ολυμπιακό Φώς, όντας προσκεκλημένος της Nissan – Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, που είναι και ο επίσημος υποστηρικτής μετακινήσεων της Ολυμπιακής Φλόγας Rio 2016, στην Ελλάδα. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Guillaume Cartier έχει θητεύσει σε σημαντικές θέσεις της Nissan σε Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία και Σκανδιναβικές χώρες, ενώ τώρα ως  Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Nissan Europe, εδρεύει στην Ελβετία. 

Εκτός των παραπάνω, ο Guilliame Cartier παρέστη ως επίσημος προσκεκλημένος  στην λαμπρή Τελετή Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας στην οργανωτική επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων του Rio, που έλαβε χώρα την ίδια ημέρα στο Παναθηναϊκό Στάδιο, προεξέχοντος του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Ποδοσφαιρικό ματς με μοντέλα της Nissan !

Η Nissan ως υπερήφανος χορηγός του UEFA Champions League, διοργάνωσε ένα πρωτότυπο ποδοσφαιρικό ματς στην Λατινική Αμερική, με πρωταγωνιστές τα δημοφιλή μοντέλα της. 

Η πρωτοποριακή αυτή ποδοσφαιρική αναμέτρηση,  ήταν μια πιστή αναπαράσταση ενός επίσημου αγώνα του UEFA Champions League όπου, εκτός φυσικά από διαιτητή, συμπεριελάμβανε  την παρουσίαση  των ενδεκάδων,  τελετή έναρξης με τον ύμνο της UEFA αλλά και ημίχρονο.

Με αυτό το ματς, στόχος της Nissan ήταν να φέρει τον ενθουσιασμό της αυτοκίνησης στο γήπεδο του ποδοσφαίρου και να δείξει πως το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα του κόσμου μπορεί να γίνει ακόμα πιο απολαυστικό ! 

Δύο ομάδες  με τέσσερις “παίκτες” η καθεμία, διαγωνίστηκαν στο γήπεδο με “αμυντικούς” το νέο NP300 NAVARA, “μέσους”  τα X-TRAIL και QASHQAI και στην “επίθεση” τα ευέλικτα MICRA.  Τα μοντέλα της Nissan οδηγούσαν επαγγελματίες οδηγοί, ενώ μεταξύ των συνοδηγών ήταν  ο δημοφιλής ποδοσφαιριστής Fabian Vargas, όπως και ο παλαίμαχος Jorge “Patrón” Bermudez. 


Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Ρεκόρ πωλήσεων για τη Nissan στη Δ. Ευρώπη, για το οικονομικό έτος 2015.

Η Nissan, ανακοίνωσε σήμερα ότι κατέγραψε την καλύτερη επίδοση πωλήσεων επί  Ευρωπαϊκού εδάφους στην ιστορία της, με 710.321 αυτοκίνητα για το  οικονομικό έτος του 2015 (που λήγει στις 31 Μαρτίου). Επιπλέον, οι πωλήσεις της μάρκας στη Δ. Ευρώπη έφτασαν τα 621.910 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 9,4% σε σχέση με το 2014, όντας το υψηλότερο νούμερο πωλήσεων στην ιστορία της.

Καταλυτική επίδραση στην αύξηση των πωλήσεων της Nissan στην Γηραιά Ήπειρο έχει η γκάμα των crossovers της φίρμας, με τα Qashqai, Juke και X-Trail να αποτελούν την αιχμή του δόρατος στον χάρτη των πωλήσεων. Επιπλέον, το άρτι αφιχθέν νέο NP300 NAVARA αρχίζει να ενισχύει σημαντικά τις πωλήσεις της μάρκας, ενώ και το νέο οικογενειακό hatchback που ακούει στο όνομα Pulsar,  σημειώνει μια αξιόλογη πορεία.

Εξέχουσα θέση στις πωλήσεις κατέχει το Qashqai, με πάνω από 250 χιλιάδες νέους ιδιοκτήτες να το επιλέγουν το 2015 για το στυλ, την άνεση, την ποιότητα, τις επιδόσεις και τις προηγμένες τεχνολογίες που διαθέτει. 

Στην Ελλάδα, η  Nissan βρίσκεται πρώτη στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων για το 1ο  τρίμηνο του  2016,  ενώ ειδικά για τον Μάρτιο σημείωσε πρωτιά με μερίδιο αγοράς 19,7% και 1.245 αυτοκίνητα, με δεύτερη την Toyota με μερίδιο 8,5% και 535 αυτοκίνητα αντίστοιχα. Επιπλέον, το Qashqai επιβεβαιώνει την κυριαρχία του και στην Ελληνική αγορά, όντας το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην κατηγορία C και για το 1ο  τρίμηνο του 2016,  με 500 ταξινομήσεις.   

Διαβάστε περισσότερα...

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Διπλή νίκη για τη Nissan στο SUPER GT της Okayama.

Έχοντας μετρήσει στο παρελθόν δύο συνεχόμενες  νίκες στα πρωταθλήματα  του Super GT, έτσι και τώρα το δίδυμο των  Tsugio Matsuda και Ronnie Quintarelli θριάμβευσε στον εναρκτήριο  γύρο του πρωταθλήματος για το 2016 στην πίστα της Okayama, στην Ιαπωνία.

Συγκεκριμένα, το Νο.1 MOTUL AUTECH GT-R πήρε τη μέγιστη βαθμολογία και κατέλαβε την πρώτη θέση, ενώ το No.46 S Road CRAFTSPORTS GT-R με πλήρωμα τον βετεράνο Satoshi Motoyama και τον Katsumasa Chiyo, περσινό πρωταθλητή του Blancpain Endurance Series, ήρθε τρίτο, “φέρνοντας” με αυτόν τον τρόπο 2 GT-R στο βάθρο! 

Ξεκινώντας στην τρίτη θέση, ο Quintarelli  πέρασε στη δεύτερη, μειώνοντας τη διαφορά από τον πρώτο στο 0,3 του δευτερολέπτου, από τον 20ο γύρο.  Η μεγάλη στιγμή ήρθε στον 28ο γύρο όπου με ένα τολμηρό πέρασμα στην φουρκέτα κατάφερε να πάρει τα “ηνία” του αγώνα. 

Όντας σε απόσταση αναπνοής από τα δεξιά του προπορευόμενου Lexus, ο Ιταλός πήρε το προβάδισμα όταν ο αντίπαλός βγήκε στα pits στον 35ο γύρο. Τρεις γύρους αργότερα και με μια απίστευτα συγχρονισμένη δουλειά από την ομάδα της NISMO στα pits, o  Tsugio Matsuda  βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του Νο.1,  έχοντας το προβάδισμα.

Από εκείνο το σημείο, βρέθηκε πρώτος μέχρι και την καρό σημαία,  κερδίζοντας  το  τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημα (μαζί με τον Ronnie Quintarelli), με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Παρά το γεγονός ότι το Νο.1 GT-R πήρε τη νίκη, όλα τα μάτια των θεατών  ήταν στραμμένα στο No.46 GT-R και το ανερχόμενο αστέρι των αγώνων, τον Katsumasa Chiyo. Αν και ο συγκεκριμένος αγώνας  ήταν ο πρώτος του στο GT500, στα επίσημα προκριματικά κατάφερε να καταγράψει τον  καλύτερο χρόνο του πρώτου προκριματικού γύρου.

Η εκκίνηση για το No.46 GT-R έγινε με τον βετεράνο Satoshi Motoyama πίσω από το τιμόνι, διατηρώντας την πρώτη θέση μέχρι και την έξοδο στα pits στον 35ο γύρο. Εκεί παρέδωσε το αυτοκίνητο στον Chiyo, όπου στον 52ο γύρο βρέθηκε στην τρίτη θέση μετά από μια εκπληκτική μάχη, παλεύοντας όμως για να κατακτήσει τη δεύτερη. Παρά τη σκληρή μάχη στους τελευταίους γύρους, ο ίδιος δεν ήταν σε θέση να προσπεράσει  τον δεύτερο, δίνοντας ωστόσο τις καλύτερες εντυπώσεις από το ντεμπούτο του στο  GT500.



Διαβάστε περισσότερα...