Δείτε στο video που ακολουθεί ένα εξαιρετικό infographic που απεικονίζει με τον καλύτερο τρόπο τα καλούδια του νέου Nissan Maxima !
Σάββατο 4 Απριλίου 2015
Νέο Nissan Maxima : Αυτοκίνητο...πρόκληση !
Με την αποκάλυψη του ολοκαίνουργιου Maxima, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Nissan Carlos Ghosn, η Nissan ανεβάζει κατά πολύ τον πήχη στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών sedan.
To εκπληκτικής σχεδίασης νέο Maxima, που δημιουργήθηκε από λάτρεις της οδήγησης για τους λάτρεις της οδήγησης, δεν μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, που κυκλοφορεί στους δρόμους των ΗΠΑ σήμερα. Η εμφάνιση του Maxima είναι απόρροια της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Nissan, με την χαρακτηριστική τύπου V μάσκα εμπρός, τα φώτα - μπούμερανγκ, καθώς και με μια εκπληκτική σχεδιαστική δομή στην οροφή. Στο εσωτερικό, είναι εμφανής η πέρα του δέοντος premium φινέτσα του Maxima, με πολυτελή υλικά και διάκοσμο που τοποθετούν τον οδηγό, στο επίκεντρο της άνεσης και της απόλαυσης στην οδήγηση.
Το νέο Maxima κινείται από τον βενζινοκινητήρα 3.5 λίτρων VQ σειράς V6, με απόδοση 300 ίππων, καθώς και με μια εκπληκτική εδική ισχύ 87,5 ίππων/λίτρο. Επιπλέον, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων Xtronic φροντίζει για την μετάδοση της κίνησης σε ένα σαφώς μεγαλύτερο φάσμα στροφών, που επιτρέπει ισχυρότατες επιταχύνσεις από στάση, αλλά και άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.
Από τον εξοπλισμό του νέου Maxima, δεν θα μπορούσε να λείπει η τελευταία λέξη τεχνολογίας, με στάνταρ το σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας NissanConnectSM, το οποίο διαθέτει οθόνη αφής 8 ιντσών. Το εν λόγων σύστημα, συνοδεύεται από τις εφαρμογές SiriusXM® Satellite Radio και SiriusXM Travel™ (διαθέσιμεs στις ΗΠΑ), Online Αναζήτηση με Google® και άλλα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας.
Παράλληλα, το σύστημα NissanConnect έχει συγχρονιστεί με το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης (ADAD) που απεικονίζεται στην κεντρική κονσόλα του οδηγού.
Το νέο Maxima διαθέτει επίσης ένα ευρύ φάσμα προηγμένων συστημάτων ασφάλειας, αλλά και υποστηρικτικών συστημάτων οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των Predictive Forward Collision Warning (PFCW), Intelligent Cruise Control (ICC), Forward Emergency Braking (FEB), Rear Cross Traffic Alert (CTA), καθώς και του γνωστού στην Ευρώπη Blind Spot Warning. Εκτός των παραπάνω, σε ορισμένες εκδόσεις του μοντέλου, διατίθεται το σύστημα Επιτήρησης της Προσοχής του Οδηγού (Driver Attention Alert) που παρακολουθεί το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό όταν ανιχνεύεται υπνηλία ή απρόσεκτη οδήγηση.
Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015
Κυριακή 22 Μαρτίου 2015
“Χρυσή” επετειακή έκδοση για το Nissan GT-R !
Με μια, περιορισμένης παραγωγής, επετειακή έκδοση, η Nissan τιμά την ιστορία του θρυλικού supercar GT-R.
Η “45th Annicersary Gold Edition” του Nissan GT-R βασίζεται στην έκδοση του GT-R Premium και χαρακτηρίζεται από ένα μοναδικής απόχρωσης χρυσαφί χρώμα, καθώς και από αναλόγου χρώματος πινακίδες στο πλαίσιο (εντός του χώρου του κινητήρα), όσο και εντός της κεντρικής κονσόλας. Για την ιστορία, το ίδιο χρώμα βαφής, με την κωδική ονομασία "Silica Brass", είχε χρησιμοποιηθεί και στην κορυφαία έκδοση του 2001 Skyline GT-R M-Spec (R34). Η παραγωγή του Nissan GT-R “45th Annicersary Gold Edition” θα είναι πολύ περιορισμένη. Για του λόγου το αληθές, λιγότερα από 30 αυτοκίνητα αυτής της έκδοσης, αναμένεται να διατεθούν στην αγορά των ΗΠΑ.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiDHin9XJxOTJyiM3MS_uPmRS-5XvVj1C93xVJ5rZEx3BJuc8L1jZAAu4QOyCr6ATllv3VZJYHrP4sJRUTAFGA9__lGVSPQVdQSJ42b9SwKZwkrzbltS6QN7waWnaHZu_CHiaOoEObyFlo/s1600/2016_nissan_gtr_02.jpg)
Σάββατο 21 Μαρτίου 2015
“Ψήφος” εμπιστοσύνης για το νέο Nissan PULSAR Taxi, από τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές.
Ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες αυτοκινητιστές, εκτιμούν την ευρυχωρία, την αξιοπιστία, αλλά και τα αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα που προσφέρει η έκδοση Taxi, του νέου Nissan PULSAR.
H ευρυχωρία του, η πρωτοποριακή τεχνολογία που ενσωματώνει για την κατηγορία του, τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει και προπάντων η οικονομία στην κατανάλωση, χωρίς να θυσιάζονται οι επιδόσεις, είναι μερικά μόνο από τα ασύγκριτα πλεονεκτήματα και της έκδοσης Taxi, του νέου Nissan PULSAR.
Τα παραπάνω συνεκτίμησε ένας ακόμη επαγγελματίας αυτοκινητιστής που επέλεξε για TAXI το Nissan PULSAR 1,5 dCi, το οποίο και παρελήφθη πρόσφατα από την κεντρική έκθεση της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.
Το νέο Nissan PULSAR 1,5 dCi αποδίδει 110PS, έχει κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από 3,3l/100km και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας !
Με μια άκρως ελκυστική τιμή που ξεκινά από 16.820€ και με τη μακρά παράδοση της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε στην πώληση και υποστήριξη των επαγγελματικών οχημάτων, το νέο Nissan PULSAR 1,5 dCi, αποτελεί μια πρώτης τάξεως επιλογή για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή.
H ευρυχωρία του, η πρωτοποριακή τεχνολογία που ενσωματώνει για την κατηγορία του, τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει και προπάντων η οικονομία στην κατανάλωση, χωρίς να θυσιάζονται οι επιδόσεις, είναι μερικά μόνο από τα ασύγκριτα πλεονεκτήματα και της έκδοσης Taxi, του νέου Nissan PULSAR.
Τα παραπάνω συνεκτίμησε ένας ακόμη επαγγελματίας αυτοκινητιστής που επέλεξε για TAXI το Nissan PULSAR 1,5 dCi, το οποίο και παρελήφθη πρόσφατα από την κεντρική έκθεση της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.
Το νέο Nissan PULSAR 1,5 dCi αποδίδει 110PS, έχει κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από 3,3l/100km και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας !
Με μια άκρως ελκυστική τιμή που ξεκινά από 16.820€ και με τη μακρά παράδοση της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε στην πώληση και υποστήριξη των επαγγελματικών οχημάτων, το νέο Nissan PULSAR 1,5 dCi, αποτελεί μια πρώτης τάξεως επιλογή για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή.
Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015
Nissan JUKE Nismo RS: Άφιξη της “καυτής” έκδοσης του συναρπαστικού crossover και στην Ελλάδα !
Με τιμή εκκίνησης στα 25.950€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης) το νέο Nissan JUKE Nismo RS, αποτελεί μια άκρως “προκλητική” σπορ εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover, ανεβάζοντας την αδρεναλίνη των υποψήφιων αγοραστών στα ύψη !
Ακολουθώντας πιστά τα χνάρια της “ναυαρχίδας” του GT-R NISMO, το νέο JUKE Nismo RS ενσωματώνει μια σειρά από σχεδιαστικές και μηχανολογικές βελτιώσεις, όντας το πιο σπορ και πιο ολοκληρωμένο JUKE, μέχρι στιγμής. Σύμφωνο με την αντίληψη που διέπει όλα τα μοντέλα της NISMO, το νέο JUKE Nismo RS συμπυκνώνει την ουσία των σπορ επιδόσεων, τοποθετώντας τον οδηγό στο επίκεντρο της δράσης. Έχοντας ως γνώμονα την αξιοποίηση των 30 ετών εμπειρίας και τεχνογνωσίας της NISMO, το νέο JUKE Nismo RS έχει ανασχεδιαστεί εκτενώς, προκειμένου να προσφέρει ακόμα πιο έντονη και πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Με ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, απίστευτα δυνατά φρένα και κορυφαίο εξοπλισμό, το νέο RS αποτελεί την πλέον συναρπαστική εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover της Nissan. Όπως για κάθε μοντέλο της NISMO, έτσι και το RS έχει “καθαρόαιμο” αγωνιστικό design, όπου σε συνδυασμό με την κορυφαία αεροδυναμική αλλά και την πρωτοποριακή μηχανολογική του αρτιότητα, χαρίζει συναρπαστικές επιδόσεις! Με όπλο την πλούσια εμπειρία της Nismo στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το νέο JUKE Nismo RS κινείται από τον προηγμένο 1,6 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης που μετά τις ειδικές επεμβάσεις, αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 218PS (160kW). Επιπλέον η ροπή, στις δικίνητες εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει αυξηθεί στο θηριώδες μέγεθος των 280Nm. Η ομάδας της Nismo, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το σασί του μοντέλου μπορεί να αποδώσει επιτυχώς τη ροπή στους τροχούς, έχει εφοδιάσει τις δικίνητες εκδόσεις με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους εμπρός τροχούς. Η τετρακίνητη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου έχει τιμή εκκίνησης από τα 29.450€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης) και εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα κατανομής της ροπής από τη Nissan (Torque Vectoring System), όπου σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης Xtronic, αποδίδει 250Nm ροπής. Στην περίπτωση του Xtronic, το JUKE Nismo RS εξοπλίζεται με paddle shifts στο τιμόνι που κάνουν ακόμα πιο εύκολο τον χειρισμό των οκτώ ταχυτήτων στη σειριακή λειτουργία !
Για την “αναπνοή” αλλά και για την ακόμα μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα, φροντίζει το σύστημα εξάτμισης της NISMO, με ένα νέο διαχύτη πίσω, παρέχοντας φυσικά μια απίστευτη, αγωνιστική χροιά. Επιπλέον βελτιώσεις συναντώνται στην αυξημένη ακαμψία του πλαισίου, αλλά και στο σύστημα πέδησης που αντέχει στο έπακρο τις σκληρές καταπονήσεις. Χαρακτηριστικά, η διάμετρος των εμπρός δισκόφρενων έχει αυξηθεί από τα 296mm στα 320mm, ενώ και τα πίσω δισκόφρενα είναι πλέον αεριζόμενα. Τα νέα ελατήρια και έμβολα της ανάρτησης έρχονται για να συμπληρώσουν με τέλειο τρόπο τις αλλαγές στο σασί του JUKE Nismo RS. Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με τα χαρακτηριστικά διακριτικά του RS, το αντίστοιχο λογότυπο στο στροφόμετρο μαζί με τη διακριτική σουέτ επένδυση του πίνακα οργάνων, αποτελούν μερικές μόνο από τις εμφανείς αλλαγές του νέου μοντέλου. Επιπλέον, προσεγμένη πινελιά στο εσωτερικό του μοντέλου, αποτελεί το εντυπωσιακό “ανάγλυφο” στον λεβιέ του επιλογέα αλλά και στα paddles του κιβωτίου ταχυτήτων.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEinKqDByk6EdS_PG_isABMxZwuvPhgWocr0EAVlKVVy8bCTzJDs_xXVH4GFwZ2haGJCrweMjDN6qFMrALdx3tU23e-WeK28TBcTmfPZi1lXQKhiWkj9SDyfXzUJIFdaAyrRdxfNfltjChM/s1600/116141_1_5.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgqSbOOouUoutxLmRR1pG2UIWPhSMWbrTp4RQWNV48-wUBraUV_DAOF2M9qPjwTG9sMaJLi9kQT_Wf4yYaNyD23rEng9LW2naoNJaI2IVg_3VsgNzU5X-yyCTc7I2Kx5ENDq2IjudrNjgE/s1600/116139_1_5.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgY1M4zX0ctGJDZly7L3ZxdxZfQAOurDrahf9slJ7DL05BzkLcj9cUnPE9oBy7aOGIa2WdurSRv7rjEMB81TrwVAe6uLBbIiQ5nT4wg6c_cUNBn_yQC-h-OxlbfI5QtAdASg7fTcBmYbGA/s1600/116137_1_5.jpg)
Η φιλοσοφία της NISMO επεκτείνεται ως προς την εξωτερική σχεδίαση με τα κόκκινα καλύμματα των καθρεπτών, καθώς και με την χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα που περιβάλλει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τα νέα φώτα ημέρας LED σε απόλυτη αρμονία με τις κάτω γρίλιες εισαγωγής του αέρα στο μπροστινό μέρος, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών τονίζουν με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο το δυναμικό προφίλ του νέου JUKE Nismo RS. Η αλλαγή στο εσωτερικό ολοκληρώνεται με τα καθίσματα σε κόκκινο και μαύρο χρωματικό συνδυασμό και με την προσθήκη Alcantara που ταιριάζει άψογα με την αντίστοιχη επένδυση στο τιμόνι. Επιπλέον τα πεντάλ, τα χειριστήρια των ταχυτήτων, καθώς και οι επενδύσεις των θυρών διακατέχονται από το ίδιο σπορ πνεύμα, όπως και τα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν κορυφαία υποστήριξη και άνεση σε οδηγό και συνοδηγό. Παρά τον εκτεταμένο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, το JUKE Nismo RS είναι και εξαιρετικά πρακτικό. Οι εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς διαθέτουν, χάρη στο πλήρως αναμορφωμένο δάπεδο του χώρου αποσκευών, 40% επιπλέον αποθηκευτικό χώρο, , ενώ τα πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα κάνουν την μεταφορά ογκωδών αντικειμένων ακόμα πιο εύκολη.
Γνωρίστε και εσείς το συναρπαστικό Nissan JUKE Nismo RS μέσα από το http://www.nissan.gr/s-crossover-range-juke-nismo.html
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)