Στο Μάουι, το δεύτερο μεγαλύτερο νησί της Χαβάης, ο ιδιοκτήτης ενός Nissan LEAF, του πρώτου παγκοσμίως σε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής, μας δείχνει πως το πρωτοποριακό μοντέλο της Nissan, φορτίζει τις μπαταρίες του, μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση.
Πέμπτη 24 Απριλίου 2014
Τετάρτη 23 Απριλίου 2014
Παρουσίαση του πρωτοτύπου Nissan LANNIA στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου (w/video)
Η Nissan επέλεξε την έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου για να παρουσιάσει ένα νέο πρωτότυπο, που ακούει στο όνομα LANNIA και έχει σχεδιαστεί στο προσφάτως δημιουργημένο, κέντρο σχεδιασμού της εταιρείας στην Κίνα.
Σύμφωνα με τη Nissan, το συγκεκριμένο concept, απευθύνεται σε νεαρούς Κινέζους οι οποίοι γεννήθηκαν μετά το 1980. Διαθέτει πίσω φώτα LED, ενώ στο εμπρόσθιο μέρος ο σχεδιασμός της μάσκας είναι σχήματος V, με τα φώτα να παραπέμπουν σε σχήμα μπούμερανγκ.
To LANNIA concept, θα βρίσκεται σε περίοπτη θέση στο περίπτερο της Nissan, ενόψει του 13ου Σαλονιού Αυτοκινήτου του Πεκίνου, που θα διαρκέσει έως και τις 29 Απριλίου.
Τετάρτη 16 Απριλίου 2014
H Nissan δοκιμάζει τον "έξυπνο" καθρέπτη στις ΗΠΑ (video)
Τρίτη 15 Απριλίου 2014
Video με το νέο Nissan MURANO
Πριν από λίγο δόθηκε στη δημοσιότητα video με το νέο Nissan MURANO που θα παρουσιαστεί στο New York Auto Show. To νέο MURANO, εκτός από περισσή πολυτέλεια και τολμηρό design, διαθέτει και κορυφαία τεχνολογία, με κύριο χαρακτηριστικό τη μεγάλη οθόνη αφής -8 ιντσών - πολλαπλών λειτουργιών, που κυριαρχεί στην κεντρική του κονσόλα. Ας το απολαύσουμε...
Δευτέρα 14 Απριλίου 2014
Το τιμόνι του Nissan ZEOD RC
Στο παρακάτω video, o Wolfgang Reip μας παρουσιάζει τον τρόπο λειτουργίας του "διαστημικού" τιμονιού από το ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό, Nissan ZEOD RC.
Για την ιστορία, το συγκεκριμένο αγωνιστικό μοντέλο, προετοιμάζεται για το Le Mans και η πορεία του αναμένεται από τους φίλους του συγκεκριμένου σπορ με μεγάλο ενδιαφέρον.
Παρασκευή 11 Απριλίου 2014
Η YOKOHAMA, σε συνεργασία με τη Ιαπωνική Διαστημική Υπηρεσία JAXA, επιτυγχάνει την πρώτη, σε παγκόσμια κλίμακα, ακουστική προσομοίωση ελαστικού σε κύλιση.
Το ερευνητικό τμήμα της YOKOHAMA, σε συνεργασία με μια ομάδα ερευνητών, με επικεφαλής τον καθηγητή Kozo
Fujii στο Ινστιτούτο Διαστημικής και Αστροναυτικής Επιστήμης (ISAS), της Ιαπωνικής
Διαστημικής Υπηρεσίας (JAXA), κατάφερε να πραγματοποιήσει την πρώτη προσομοίωση
στον κόσμο που πλησιάζει σε πραγματική κλίμακα τις αναταράξεις ενός ελαστικού με κύλιση πάνω στην επιφάνεια του οδοστρώματος, καθώς και τα ακουστικά
κύματα (θόρυβος) που παράγονται από τη διαδικασία αυτή. Η υλοποίηση ενός τέτοιου
είδους προσομοίωσης, επιτρέπει την ακριβή μέτρηση των ακουστικών κυμάτων και διευρύνει
τις δυνατότητες για νέες τεχνολογικές καινοτομίες, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν
στη μείωση του θορύβου κύλισης και τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης των ελαστικών.
Ως εκ τούτου, η YOKOHAMA θα συνεχίσει να υποστηρίζει την περαιτέρω έρευνα, προς αυτή την κατεύθυνση.
Οι συμβατικές υπολογιστικές μέθοδοι έχουν περιορισμένη ακρίβεια μέτρησης στην
περιοχή του σημείου επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα. Η παραπάνω κοινή ερευνητική
ομάδα, κατάφερε να αυξήσει την ακρίβεια αυτών των υπολογισμών με τη χρήση ενός υπέρ υπολογιστή, καθώς και με μια υπολογιστική μέθοδο υψηλής ανάλυσης
που αναπτύχθηκε από ερευνητές στο ISAS/JAXA, για χρήση σε ερευνητικά προγράμματα
αεροδιαστημικής. Με την απευθείας προσομοίωση ενός συγκεκριμένου μοντέλου ελαστικού,
η κοινή ερευνητική ομάδα ήταν σε θέση να υπολογίσει σε πραγματική κλίμακα, τόσο
το πεδίο ροής του αέρα γύρω από ένα ελαστικό σε κύλιση, όσο και το
ακουστικό του πεδίο. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, οι ερευνητές ήταν σε θέση
να αποδείξουν για πρώτη φορά, ότι ο θόρυβος
από τα ελαστικά, δεν προκαλείται μόνο από τη δομή των αναταράξεων ενός ελαστικού
σε κύλιση, αλλά επίσης και από τις συμπιεσμένες δομές της ροής στο εμπρόσθιο μέρος
του, που προκαλούνται από την κυκλοφορία
του αέρα, γύρω από αυτόν.
Τα τελευταία χρόνια, η YOKOHAMA έχει δραστηριοποιηθεί στην ανάπτυξη μιας νέας γενιάς περιβαλλοντικών τεχνολογιών, με τη χρήση διαφόρων προσομοιώσεων. Το 2010 , η YOKOHAMA δημιούργησε μια αεροδυναμική
τεχνική προσομοίωσης που επιτρέπει την προσομοίωση της ροής του αέρα γύρω από τα
ελαστικά, κάτω από συνθήκες πραγματικής χρήσης. Με άξονα αυτήν την τεχνική, το Δεκέμβριο
του 2012, η YOKOHAMA ανέπτυξε περαιτέρω τον σχεδιασμό των
ελαστικών της, με τρόπο ο οποίος μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση σε ένα όχημα, μέσω του ενδεδειγμένου ελέγχου της ροής του αέρα
στο ελαστικό.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)